Barnefri

Fionamedspire

Betatt av forumet
Heija alle sammen :)

I dag har pappen tatt med seg lille Lukas til hans familie. Planen er å få han til avvenning av pupp[&:]
Er så lei av å amme om natten, flere ganger. Han skal suge når han sover å, får han ikke ha puppen i munn, så blir han argsint[:'(]
Så blir lite søvn på meg, når jeg har en hengende i puppen hele natten.
Så skal bli godt å få sove godt i natt.

Men på dagen er han så go å snill, så vil gjerne ha litt mer energi, det trenger jeg når han er blitt så aktiv.
I går GIKK han over gulvet mens han holdt i lekebiln sin. Uten hjelp fra mamma å pappa[:)]
men balansen er jo ikke helt der enda, så er en del knall å fall når han skal opp overalt.[:D]

Nå baker jeg en kake, siden mammaen min har bursdag, skal dra bortover og kose meg i kveld.
Ha en fortsatt fin dag alle sammen [:D]

Deilig med litt fri da [:)] håper det ikke blir alt for mye styr når han ikke får pupp inatt [:D] !
Går med støtte allerede??!!! Ja, da ken jeg tenke meg du trenger all den energien og søvnen du får! Han er jammen tidlig ute han! litt knall og fall må du regne med, men tenker det kommer fort når først får tekken på det! [:D][:D][:D]

Kos deg med kake ikveld [:)]

Wow! Så flink han er som går med støtte allerede! Skjønner godt du trenger litt ekstra energi da ja![:D]

Hørtes deilig ut med barnefri! kos deg! Ska se den natteavvenninga går greit når du ikke er i nærheten og frister med godlukta!

ORIGINAL: snupsidupsi

Wow! Så flink han er som går med støtte allerede! Skjønner godt du trenger litt ekstra energi da ja![:D]

Hørtes deilig ut med barnefri! kos deg! Ska se den natteavvenninga går greit når du ikke er i nærheten og frister med godlukta!

sign [:)]

Back
Topp