Barneforsikring

*Snoopy

Betatt av forumet
Hvilken forsikring har dere valgt til barna deres og hvorfor?

Har barneforsikring i  IF vi. Mamma jobber i If og forsikringen er dåpsgave fra mamma så hun betaler den[:)]

ORIGINAL: suki

Har If vi også. Har de andre forsikringene der så da ble det sånn. Har ikke satt meg spesielt godt inn i hva det dekker.

sign[:)]

har ACE. vet den er veldig bra i tilfelle sykehusinnleggelse.

ORIGINAL: MaRtE:)

har ACE. vet den er veldig bra i tilfelle sykehusinnleggelse.

[:)]

Gjensidige sin... men skal ta en titt på alle forsikringene når snart![:)]

Vi har gjensidige sin, og så hadde jeg ACE, men den har jeg sagt opp da Gjensidige aldri hadde hørt om det forsikringsselskapet engang....... Vi har veldig gode avtaler med Gjensidige gjennom fagforeningen, og jeg har egen kontaktperson, så jeg stoler på dem [:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Vi har gjensidige sin, og så hadde jeg ACE, men den har jeg sagt opp da Gjensidige aldri hadde hørt om det forsikringsselskapet engang....... Vi har veldig gode avtaler med Gjensidige gjennom fagforeningen, og jeg har egen kontaktperson, så jeg stoler på dem [:)]

same here!!

ORIGINAL: tutta80

same here!!

hehe, ja er vel samme avtalen! [;)][:D]

ORIGINAL: tutta80

same here!!

hehe, ja er vel samme avtalen! [;)][:D]

jepps[:D][:D]

Back
Topp