Barneforsikring

liz79

Flørter med forumet
Har dere barneforsikring til barna deres? Jeg tenker på det, men har ikke gjort noe med det. Dersom vi skal ha blir det i tilfelle gjennom Gjensidige, men de har tre forsikringer å velge mellom, alt etter hvor mye de skal dekke. Og den som dekker mest er jo selvfølgelig dyrest. Men dersom vi først tegner forsikring så er det jo veldig vanskelig å velge den som er billigst. Jeg føler at jeg må velge hvor mye barnet mitt er verd. Uff, teite forsikringer 

Sendte inn papirene i går faktisk.. Hos Gjensidige, valgte den dyreste.

hadde sparebank 1 før.. var dyrt, dekket ikke sykehusopphold før etter mange dager.. hos ace dekkes det fra dag 1[;)]

Vi har if barneforsikring[:)] husker ikke helt hvor mye vi betaler i mnd da... trur det er rundt 200,-

Jeg ser at en fordel med forsikring i Gjensidige er at det er mulighet til å ringe til en helsesøster på kveldstid og i helger og spørre om alt mulig. Det vet jeg ihvertfall at mannen min ville benyttet seg av. Han vil helst ha fasitsvar på alt[;)]

SNiker litt. Svarte akkurat på en lignende diskusjon ute på generell :-)

[link=http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=133817]HER[/link] er den en artikkel om barneforsikring fra 2006, der finner man også en sammenligning mellom de forskjellige selskapene og hva de tilbyr. Den er jo ikke helt up to date, men en viss pekepinn vil den jo gi.

Jeg vil også tipse deg om å lese denne artikkelen: [link=http://www.dinside.no/php/art.php?id=360053]Tre gode grunner til å droppe barneforsikring.[/link] Det kan være greit å ha lest den.

Vi har selv barneforsikring i Sparebank 1.

Jeg åpnet en konto i postbanken som heter barnas trygghetskonto. Ved å velge den kontoen til å få barnetrygden inn på får jeg gratis forsikring til jenta mi!!

ORIGINAL: Marlex

Jeg åpnet en konto i postbanken som heter barnas trygghetskonto. Ved å velge den kontoen til å få barnetrygden inn på får jeg gratis forsikring til jenta mi!!

Lurte på det jeg også! Men finner liksom ikke ut noe sted hva den forsikringen går ut på... [8|] Vet du kanskje? [:)]

ORIGINAL: Lindus82

Lurte på det jeg også! Men finner liksom ikke ut noe sted hva den forsikringen går ut på... [8|] Vet du kanskje? [:)]

Kan lese om den på postbanken.no. Går an å utvide den hvis en måtte ønske

ORIGINAL: Lindus82

Kan lese om den på postbanken.no. Går an å utvide den hvis en måtte ønske

Hmmm..........bare jeg som ikke klarte å finne det sist da....

ORIGINAL: lillemeg85

Forsikret i sparebank 1 her [:)] Er der vi har alt av forsikringer på hus, folk og bil + lån fra før så. Også jobber pappa der, så det er han som fikser det meste for oss, hehe..

heyyyy.. d gjør min pappa åsså[:D] i sparebanken 1 NN[:D]

jeg har forsikring på hus innbo å bil i banken.. ok d.. men å betale 350 kr for 3 barn, når man kan få en forsikring som virker bedre, til en billigere penge, så benytter jeg meg av den.. var ikke noe egenerklering eller krimskrams...veldig enkelt å tegne den forsikringen hos ACE

var inne på den siden å så jeg, der man kune sammenligne forsikringer[8D]
var mye "grønt" på ACE.. som var bra..

jeg gikk over fra sparebank 1 til ACE pga det er den som passer mest for mine barn.. pga sykehusinnleggelse, som man mest sannsynlig har bruk for iblandt.. har en sønn med astma å han har tilbrakt noen døgn på s.hus i sitt liv..
samt at dem tok samme pris om man hadde 2 eller flere barn..
så ser jo litt på hva man har igjenn for pengene og..

men alle har sine behov, meninger å hva man vil en forsikring skal dekke..

Jeg prøver å finne en jeg vil ha,men har jo null peiling på dette. vil også ha det sånn at jeg leie bil setter. kanskje jeg er mere heldig da enn det jeg er med mitt eget? Jeg Brio og er missfornøyd til de grader.. noen å annbefalle jenter???

Back
Topp