millemarie
Forelsket i forumet
Har dere dette??
Isåfall hvilken?
Isåfall hvilken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekket nå, det koster jo 340kr pr mnd. Var ganske dyrt. Men om alle forsikrer barns sine ble jeg ogsåVi har Super hos If på begge barna. Har lest noen tester og If har egentlig kommer best ut på det meste når det gjelder barneforsikring. Ikke lest noe siden 2019, slik at det er sagt.
Alle forsikrer ikke barna sine, jeg synes vi har en veldig god forsikring av å bo i NorgeSjekket nå, det koster jo 340kr pr mnd. Var ganske dyrt. Men om alle forsikrer barns sine ble jeg også![]()
Jeg har barneforsikring pga. Uførepensjon og uførekapital og betingelser på disse er de viktigste for meg. Du må finne ut hvorfor du skal ha det.
Jeg har opplevd bakenden av det der, og kan dessverre ikke si meg helt enig. På en annen side sliter jeg med å stole på forsikringsselskapene også.Alle forsikrer ikke barna sine, jeg synes vi har en veldig god forsikring av å bo i Norge![]()
Uansett så er vi heldig å bo i Norge, bli skadet eller syk i andre land så skjønner man at i Norge er vi heldig. Men ja man må kjempe, men å tro at forsikringselskapet er der å bare deler ut penger er også naivt. Jeg er også i nav systemet og jeg anser meg selv som heldig at jeg som syk får penger av staten for å klare meg.Tenk at vi kan gå syk i 52 uker med full lønn, og ettertid får vi 66% av det vi har tidligere tjent, er ikke det ganske generøst da?Jeg har opplevd bakenden av det der, og kan dessverre ikke si meg helt enig. På en annen side sliter jeg med å stole på forsikringsselskapene også.![]()
Trodde ikke de skulle dele ut penger. Men de kunne behandlet meg bedre enn dritten under skoa.Uansett så er vi heldig å bo i Norge, bli skadet eller syk i andre land så skjønner man at i Norge er vi heldig. Men ja man må kjempe, men å tro at forsikringselskapet er der å bare deler ut penger er også naivt. Jeg er også i nav systemet og jeg anser meg selv som heldig at jeg som syk får penger av staten for å klare meg.Tenk at vi kan gå syk i 52 uker med full lønn, og ettertid får vi 66% av det vi har tidligere tjent, er ikke det ganske generøst da?