Barneforsikring

Gratis i tryg fra fødsel (må meldes inn), kan utvides etter 6mnd tror jeg det var.

Vi har forsikring ja, ikke utvidet.

Vi har Super hos If på begge barna. Har lest noen tester og If har egentlig kommer best ut på det meste når det gjelder barneforsikring. Ikke lest noe siden 2019, slik at det er sagt.

Vi har Super hos If på begge barna. Har lest noen tester og If har egentlig kommer best ut på det meste når det gjelder barneforsikring. Ikke lest noe siden 2019, slik at det er sagt.
Sjekket nå, det koster jo 340kr pr mnd. Var ganske dyrt. Men om alle forsikrer barns sine ble jeg også :)

Dainica og codan forsikring har fått terningkast 5,og koste 230 kr per mnd.

Jeg har barneforsikring pga. Uførepensjon og uførekapital og betingelser på disse er de viktigste for meg. Du må finne ut hvorfor du skal ha det.

Hvis du ikke har forsikret deg selv med uførepensjon, så bør du gjøre det fremfor å forsikre barnet.

Jeg har sparebank 1 og de tilbyr uførepensjon på 1G

Vi har i tryg. Betaler rundt 1200-1300 i året.

Jeg har barneforsikring pga. Uførepensjon og uførekapital og betingelser på disse er de viktigste for meg. Du må finne ut hvorfor du skal ha det.

Dette er kjempeviktig, tenker jeg! Vi har også barneforsikring nettopp pga dette da det kan utgjøre veldig mye i voksen alder om man skulle være uheldig. Har selv lært det den harde veien, så dette er en billig forsikring for barna våre.

Vi har forresten i Tryg, men vurderer forsikringene våre hvert år.

Har toppforsikring til trygg, noe annet er uaktuelt for vår del. Jeg var nenøig hvor vanskelig det er å få noe fra staten om det skjer noe med barna, så forsikring er viktig for vår del.
Vi betaler 4000 i året

Jeg har opplevd bakenden av det der, og kan dessverre ikke si meg helt enig. På en annen side sliter jeg med å stole på forsikringsselskapene også. :)
Uansett så er vi heldig å bo i Norge, bli skadet eller syk i andre land så skjønner man at i Norge er vi heldig. Men ja man må kjempe, men å tro at forsikringselskapet er der å bare deler ut penger er også naivt. Jeg er også i nav systemet og jeg anser meg selv som heldig at jeg som syk får penger av staten for å klare meg.Tenk at vi kan gå syk i 52 uker med full lønn, og ettertid får vi 66% av det vi har tidligere tjent, er ikke det ganske generøst da?

Uansett så er vi heldig å bo i Norge, bli skadet eller syk i andre land så skjønner man at i Norge er vi heldig. Men ja man må kjempe, men å tro at forsikringselskapet er der å bare deler ut penger er også naivt. Jeg er også i nav systemet og jeg anser meg selv som heldig at jeg som syk får penger av staten for å klare meg.Tenk at vi kan gå syk i 52 uker med full lønn, og ettertid får vi 66% av det vi har tidligere tjent, er ikke det ganske generøst da?
Trodde ikke de skulle dele ut penger. Men de kunne behandlet meg bedre enn dritten under skoa.

Back
Topp