Barneforsikring?

kariness

Elsker forumet
Er det noe dere har på barna deres? Hvorfor? Har det vært nødvendig? Jeg fikk en Mail fra Gjensidige om barneforsikring i dag og har ikke mye peiling på dette..

-- tasting fra mobil --

Vi har på snuppa sammen med alle de andre forsikringene. Har ikke fått bruk for den, men bedre å være på den trygge siden. Gir vel økonomisk bistand i forhold til sykdommer og skader :)

Vi har på snuppa sammen med alle de andre forsikringene. Har ikke fått bruk for den, men bedre å være på den trygge siden. Gir vel økonomisk bistand i forhold til sykdommer og skader :)
Ja ikke sant, er jo bra å være på den trygge siden!
Men så tenker jeg litt sånn, får vi ikke ganske bra støtte av staten?

-- tasting fra mobil --

Hmm det har jeg ikke tenk over engang, men er vel litt lurt å sette seg inn i det :)

Ja ikke sant, er jo bra å være på den trygge siden!
Men så tenker jeg litt sånn, får vi ikke ganske bra støtte av staten?

-- tasting fra mobil --
Er vel en god del fordeler og "goder" med å ha i tilfelle det skulle være noe. Den er jo heller ikke så voldsom dyr, så vi tok med samtidig som vi fikk innbo og husforsikring. Tror det var mellom 100-150 kr mnd, men er jo noen år siden vi startet nå. Bf har forsikringen, og vi er ikke sammen lengre, så har ikke en bedre oversikt enn at jeg vet at han har :p :-)

Trur vi har i en sånn pakke vi fekk tilbud om når vi bytta bank:) veldig kjekk å ha! Skulle barnet få diabetes, epilepsi, bli blind, døv etc så kommer det ting som staten ikkje dekker og ting kan bli vansklig seinare i forhold til bil fks. Då er det greit å ha fått penger som du har i bakhånd:)

Trur vi har i en sånn pakke vi fekk tilbud om når vi bytta bank:) veldig kjekk å ha! Skulle barnet få diabetes, epilepsi, bli blind, døv etc så kommer det ting som staten ikkje dekker og ting kan bli vansklig seinare i forhold til bil fks. Då er det greit å ha fått penger som du har i bakhånd:)
Høres bra ut! Så litt fint ut med tanke på pris-eksempler som sto i Gjensidige sin katalog.

Her var det 177 kroner i måneden, men det blir nok noe rabatter for vi har 3 andre forsikringer det i tillegg!

-- tasting fra mobil --

Høres bra ut! Så litt fint ut med tanke på pris-eksempler som sto i Gjensidige sin katalog.

Her var det 177 kroner i måneden, men det blir nok noe rabatter for vi har 3 andre forsikringer det i tillegg!

-- tasting fra mobil --
Veldig kjekt! Men de er lite flink å opplyse kortid du har rett på noe.. eg var vel sikkert 22 når vi fant ut at eg hadde hatt rett på en klekkelig sum når eg var 15.. då var det forseint å søke:(

Åh?så kjedelig :( ja de slenger vel ikke penger etter deg nei, man må passe på å vite innholdet og alltid høre med de hvis noe skulle skje!

Åh?så kjedelig :( ja de slenger vel ikke penger etter deg nei, man må passe på å vite innholdet og alltid høre med de hvis noe skulle skje!

Ja må passe godt på! Eg klarte å "redde" en kollega her om dagen som ikkje visste om det.. ho fekk postet papirene 1 uke før datteren fylte 18:D

Det er mange gode grunner til å forsikre barna!

Jeg jobber som forsikringsrådgiver på vegne av Storebrand, og står gjerne til tjeneste om noen har spørsmål ang barneforsikring. Storebrand sin barneforsikring er kåret til best i test av Norsk Familieøkonomi (Desember 2012).
Om du har spørsmål er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med meg:
Tlf: 483 17 479
Epost: magnar@agderfinans.no

:)

Her er de to andre forsikret, så den lille blir også forsikret når den tid kommer. Det er jo mange fordeler man har rett til dersom man skulle være uheldig at barnet får sykdommer eller ulykker. F.eks fikk ei jente i familien diabetes da hun var ca 10år. De fikk da 500.000kr igjen på forsikringen. Det er penger som kommer godt med:)

Her er de to andre forsikret, så den lille blir også forsikret når den tid kommer. Det er jo mange fordeler man har rett til dersom man skulle være uheldig at barnet får sykdommer eller ulykker. F.eks fikk ei jente i familien diabetes da hun var ca 10år. De fikk da 500.000kr igjen på forsikringen. Det er penger som kommer godt med:)
Åj, det er det absolutt! Ja da skal jeg kanskje ha dette da! Men var ikke før barnet var 3 måneder at man kunne fikse dette! :)

-- tasting fra mobil --

Jeg har ikke barn enda, men har svangerskapsforsikring i Codan (om jeg husker rett) som skal dekke barnet frem til det har fått personnummer og jeg kan få annen forsikring til det:-) gratis var det også :-)

Back
Topp