• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Barneforsikring

anahen

Gift med forumet
Har dere tegnet det enda?
Hva betaler dere isåfall i mnd. og hva dekker den?

ORIGINAL: LeonoraD

Hos de fleste forsikringsselskap får man ikke tegnet barneforsikring før barnet er fylt 3 mnd. Når den tid kommer skal jeg ha barneforsikringen til Tryg. [:)]

Vi har allerede tegnet til knøttet vi, uten problemer[:)]

Vi skal ha full gjennomgang av forsikringene etter dåpen(før den tid er det så mye som skjer). Da skal vi tegne forsikring på lille frøkna vår[:)]

Så jeg kan ikke egentlig svare på hva den dekker og sånn,men det kan være forskjellig fra forsikringselskapene å!

her må me og venta til litlå er 3 måneder,
men har til storebror, vet ikke hva den dekker
men koster 150 kr i måneden.
ikke så mye det med tanken på hvis det skal skje noe.

Foreldrene mine har tegnet på vesla her som gave[:)] Tror de betaler ca 400 i kvartalet. Vi skal tegne etterhvert vi også, bare ikke kommet så langt enda[:-]

Jeg har en bror som jobber med forsikringer og en svoger som jobber på sykehus!!
Begge de sier at det egentlig ikke er nødvendig med slike forsikringer, før etter de har fylt 12. For da dekkes de ikke gratis lengre hos legen og slike ting! ..
Så jeg er veldig skeptisk til barneforsikringer jeg...

ORIGINAL: Stoltmamma89

Jeg har en bror som jobber med forsikringer og en svoger som jobber på sykehus!!
Begge de sier at det egentlig ikke er nødvendig med slike forsikringer, før etter de har fylt 12. For da dekkes de ikke gratis lengre hos legen og slike ting! ..

Den forsikringen som foreldrene mine har tegnet gjelder blant annet hvis de skulle bli handikappet ved ulykke ol. Hun får 2 mill hvis hun skulle bli varig skadet på noen måte.

Hva med uførhet? Dekning for foreldrene hvis barnet blir langvarig innlagt? Utbetaling ved dødsfall?

Jeg forsikrer ja[:)]

ORIGINAL: tamlin77

Den forsikringen som foreldrene mine har tegnet gjelder blant annet hvis de skulle bli handikappet ved ulykke ol. Hun får 2 mill hvis hun skulle bli varig skadet på noen måte.

d dekker vår også. også hvis de skulle bli langvarig syke, og vi ikke har penger til å være hjemme fra jobb med barnet. er greit hvis d skulle skje noe. en vet aldri.

vi får heller ikke tegnet før 3 mnd, da blir d i Tryg.

Back
Topp