Barneforsikring

Idun82

Forelsket i forumet
Hei. Jeg fikk tlf fra en selger her en dag som solgte barneforsikringer... Normalt sett når det ringer tlfselgere så avviser jeg dem med en gang, men når det gjelder noe sånn blir jeg veldig usikker... Har dere forsikret barna deres? og hvor kan dere eventuelt anbefale å forsikre barna?

Vi skal forsikre babyen[:)]

Vi får ikke siden han har sine ting [:@]

Vi har forsikret alle ungene med barneforsikring i IF, forsikringen dekker alt fra sykdom, ulykke og invaliditet...

Vi skal forsikre ungen vår. Blir gjensdige her da, for vi har alle andre forsikringer der.

Okay... takk skal dere ha alle sammen... skjønner at jeg avviste den selgeren litt for fort, men blir bare så innmari forb... på de folka der... like å sette meg inn i ting før jeg sier ja til noe liksom...[;)]

Vi har forsikring gjennom gjensidige. Har alle forsikringene der.
Klem

Har forsikret begge og kommer til å forsikre denne også. Vi har det hos gjensidige. Betaler bare 250,- i året pr barn. Da er de forsikret for 1.5 mill hvis de skulle bli skadet eller annet.

Vi fikk forsikring i dåpsgave til begge barna fra deres oldefar på 77 år.. Ble mest glad for den gaven.. Han har forsikret dem i jernbane-ett eller annet og der er de 100% forsikret uansett hva som skulle skje. Oldefaren skal betale på forsikringene til han dør,noe vi håper ikke skjer på mange år enda...[:D]

vi her barneforsikring gjennom enter.der vi har forsikra oss selv,hus og biler.

Back
Topp