Barnefordeling 70/30

• Trådstarter Trådstarter Anonym1012
  • Opprettet Opprettet
A

Anonym1012

Guest
Barnefar og jeg har gått fra hverandre. Har en datter på 4 år. Vi har bestemt oss for ca 70/30 fordeling. Må ikke stemme akkurat. Vi er fleksible. Hvordan legger vi opp dette? Noen som har forslag på hvordan dette går opp, de forskjellige ukene?

Dere må uansett en runde på familievernkontoret hvor bl.a dette vil være tema, og de har erfaring med hvilke løsninger som fungerer vil jeg tro.

Akkurat som Sara sier. Alle må innom familievernkontoret hvor dette skal være en av sakene. Det blei som regle bestemt på møtet der eller tatt videre. Kjenner til begge versjoner gjennom andre. Er man enig så blir det bestemt på det møtet og da også dager sånn jeg har skjønt det på andre som var enige.

Dere må på familievernkontoret etter et brudd med barn i bildet. Da må dere bli enig der hvordan det løses.
Nav vil få opplysninger etter møtet om fordeling mtp fars/ Mors bidrag

Er bare å ta med det man bestemmer på fvk
Vi bestemte på forhånd , var innom fvk og sa dette er bestemt ,sånull problem

Finnut hva som er best for barna

Akkurat som Sara sier. Alle må innom familievernkontoret hvor dette skal være en av sakene. Det blei som regle bestemt på møtet der eller tatt videre. Kjenner til begge versjoner gjennom andre. Er man enig så blir det bestemt på det møtet og da også dager sånn jeg har skjønt det på andre som var enige.
Må ikke ha faste dager

Back
Topp