Barnefilmer på dvd eller streaming?

Granskern

Flørter med forumet
Vi har fått tilbud om å arve en hel haug med barnefilmer på dvd fra familie, men er usikker på om det er noe vits å ta i mot. Vi har en gammel dvd-spiller som står i boden, og hittil har 2-åringen kun sett tv via nrk-appen og altibox. Mannen mener at det kan være kjekt å ha dvd’er etterhvert når vi skal lage egen tv-stue til barna, men jeg vil ha minst mulig rot og ikke ta imot dvd’er hvis de ikke kommer til å bli brukt:p
Så hva gjør dere? Har dere barnefilmer på dvd eller bruker dere bare streamingtjenester (typ nrk, Netflix osv)? Og hvis dere har dvd’er, blir de brukt noe? Eller er det enklere å bare ha streamingtjenester?
Hjeeelp!
 
Jeg vil ikke tatt imot. Dvd’er er i ferd med å dø ut. Blir bare søppel :)
 
Vi har begge deler og DVD-ene er faktisk ganske ofte i bruk. Alt er ikke å finne, særlig litt eldre ting.
Men hadde det ikke hvert fordi vi hadde de fra før og fikk en del før vi streama det meste, hadde jeg nok ikke hatt det.
Men igjen, med egen tv stue, hadde jeg nok tatt i mot og sett om det ble brukt.
 
Så glad for at jeg har postman pat på dvd nå for det finnes ikke på noen av strømmetjenesten vi har nå (nrk,sumo,hbo,netflix). Postman pat er store helten her for tiden så glad jeg hadde noen etter tantebarna. Vi spiller av fra mannens PlayStation så blir ikke så mye ekstra. Men er jo begrenset hvor mye man trenger da
 
Har kastet alle DVD-er vi hadde bortsett fra et par sånn tilfelle wifi ikke funker en dag :p hater dvd som tar plass
 
Back
Topp