Bkno1076532
Forelsket i forumet
Min x som jeg har 2 barn med gir fan i barna sine. Det har i mange år vært konflikter knyttet til ny samboer og deres felles barn. Mine barn sliter me og dra til far da de ikke føler seg velkommen. Altid er det mine barn som får skylden før at det blir konflikter der. Men etter gjentatte møter på Familliesentret viser det seg at dette ikke er tilfelle. Han har gjentatte ganger gitt f i og hente ungene til samvær. Samt at han plutselig har stått på trappa alt fra 3 dager til 5 timer før samværets slutt. Flaks at jeg var hjemme da!
I dag ringte han på nytt og sa at han ikke ville ha de i helga. Noe jeg blir sint over. Gjør ikke meg noen ting og ha ungene men hva om jeg hadde planer i helga. Har kontaktet famillie stengte og Barneværnet for og få ett skriv på at han ikke skal ha barna. Ungene blir usikre og vil ikke dra til han. Jeg blir sliten av og aldri vite. Det sliter på ungen at de skal gå og føle at de ikke er velkommen pga nytt barn og stemor.
Ååååå jeg blir gal, måtte bare lufte meg litt. Kansje det kommer mere fra meg her.
Skal i hvertfall kose meg me barna i helg
I dag ringte han på nytt og sa at han ikke ville ha de i helga. Noe jeg blir sint over. Gjør ikke meg noen ting og ha ungene men hva om jeg hadde planer i helga. Har kontaktet famillie stengte og Barneværnet for og få ett skriv på at han ikke skal ha barna. Ungene blir usikre og vil ikke dra til han. Jeg blir sliten av og aldri vite. Det sliter på ungen at de skal gå og føle at de ikke er velkommen pga nytt barn og stemor.
Ååååå jeg blir gal, måtte bare lufte meg litt. Kansje det kommer mere fra meg her.
Skal i hvertfall kose meg me barna i helg
Last edited: