Barnefar med på kontroll

KR90

Blir kjent med forumet
Er der vanlig å ha med bf på første svangerskapskontroll?:bored: Min sambo vil være med på kontrollen siden vi kan få høre hjertelyden, men er det vanlig at de er med? Er jo kun hjertelyden som er grunnen til at han vil være med. :joyful:

Eg tenke at en må drite litt i ka som e vanlig, og heller finne ut ka som e best for seg sjøl ☺️
Her e vår første for begge, og han jobba offshore, så han ha lyst å vere med på det han kan vere med på ☺️

Eg tenke at en må drite litt i ka som e vanlig, og heller finne ut ka som e best for seg sjøl ☺️
Her e vår første for begge, og han jobba offshore, så han ha lyst å vere med på det han kan vere med på ☺️
Er vår første også, og sambo jobber en del han og(er i asfaltbransjen) så han ønsker å se å høre så mye som mulig.
Tenker bare på at det er visst mhe papirarbeid som skal gjøres den første kontrollen, og om legen kan si noe på om sambo er med?

Det er vår første også, min skal nok ikke være med på første kontroll hos lege. Kanskje være med gang til jordmor etterhvert :)

Mannen var ikke med på første kontroll. Blir nok med på senere kontroller som sist gang.

Sniker fra november. Mannen var ikke med på første timen hos lege i uke 8, men med på første kontroll hos jordmor i uke 13. Jordmor sa det var veldig fint at han var med. Fikk høre hjertelyden [emoji173]️

Er vår første også, og sambo jobber en del han og(er i asfaltbransjen) så han ønsker å se å høre så mye som mulig.
Tenker bare på at det er visst mhe papirarbeid som skal gjøres den første kontrollen, og om legen kan si noe på om sambo er med?
Ein hoppar jo med føtene begge to oppi det, så eg tenke at det er rett og rimelig at ein kan stå saman gjennom heile prosessen. Iallefall når ein har mogelegheita til det ☺️
Det kan jo komme tider der du skulle ønske han var med, og han gjerne ikkje kan.

Han får bli med om han ønsker.

Jeg var med på alle, og syns det var helt naturlig at jeg var det.
Hadde det ikke latt seg gjøre mtp. jobb hadde det jo vært greit å ikke være med også, men så lenge jeg hadde mulighet var det rett for oss :) Finn ut hva som passer for dere!

Nå skal pappaen være med på noen ultralyden fremover, han gleder seg veldig til å se twinsa neste gang, om 3 uker ca :)

Min samboer jobber borte halve året, så når han er hjemme så blir han med. Jeg syntes bare det er koselig, og alle vi møtte sist var svært imponert over at pappaen tok så stor del i svangerskapet :Heartpink

Min samboer har lyst å være med på mest mulig kontroller. Tenker at han har spørsmål selv om svangerskap og det som følger med. :Heartred

Back
Topp