Prinsesse i magen
Elsker forumet
Jeg er en mor med en datter på 18 måneder.. Bor ikke med faren. Jeg går på skole og har et hektisk hverdag.. Vi har ''vanlig'' samvær. Han har ho annen hver helg. MEN problemet er at han aldri holder samværet til den tid han skal. han skal hente ho i bhg på fredag og levere ho på mandag. Men enten henter jeg i bhg, eller ho kommer hjem på søndag. Det er noe jeg er ganske lei av og sier i fra så fort det skjer eller han spør. å han mener jeg krangler om alt. jeg blir kunn irritert over at det hver gang er noe. å nå vil han ha 50-50 siden jeg ikke mener han tar ansvar. altså. han gjør dette pga meg.. men som jeg mener så er det vel han som har et problemer her, som gjør dette bare pga jeg klager på at han ikke holder avtalene sine.. jeg glemte å si at han bor hjemme hos foreldrene sine, og han jobber ikke...
Hva mener dere? Kommer jeg til å svi skikkelig, eller er det han?
For jeg godtar IKKE å kun se min datter annen hver uke. Å ikke får jeg noen penger heller. Sliter skikkelig på meg dette her. :( Ikke kommer jeg til å skrive under papirer heller..
Hva mener dere? Kommer jeg til å svi skikkelig, eller er det han?
For jeg godtar IKKE å kun se min datter annen hver uke. Å ikke får jeg noen penger heller. Sliter skikkelig på meg dette her. :( Ikke kommer jeg til å skrive under papirer heller..