J Juli2007 og juli2010 Betatt av forumet 10 Nov 2011 #1 Noen som vet om det er noe barnedans eller leikegym e.l. i Ålesund? Har ei jente på 4 år som jeg tror hadde likt å vært med på noe sånt På forhånd takk for svar
Noen som vet om det er noe barnedans eller leikegym e.l. i Ålesund? Har ei jente på 4 år som jeg tror hadde likt å vært med på noe sånt På forhånd takk for svar
T trolltjora Elsker forumet 10 Nov 2011 #2 danseskolen.nu men beklageligvis så er du for seint ute med høstens kurs :-)
Gitte__ Forumet er livet 10 Nov 2011 #3 Juli2007 og juli2010 skrev: Noen som vet om det er noe barnedans eller leikegym e.l. i Ålesund? Har ei jente på 4 år som jeg tror hadde likt å vært med på noe sånt På forhånd takk for svar Neste år? Barnedans 1-3 år trur ej A og M hadde likt ;)
Juli2007 og juli2010 skrev: Noen som vet om det er noe barnedans eller leikegym e.l. i Ålesund? Har ei jente på 4 år som jeg tror hadde likt å vært med på noe sånt På forhånd takk for svar Neste år? Barnedans 1-3 år trur ej A og M hadde likt ;)