Barnedåp

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Er det noen som har begynt å planlegge det enda? Jeg lurer fælt på hvordan vi skal gjøre det... Hadde holdt av lokaler, men så avbestilte jeg det da mange fra USA antydet at de ikke kunne komme, men nå skal de komme likevel...

Vi har måttet booke dato allerede nå pga familie fra USA som må bestille flybilletter samt at familie her er svært aktive med idrett og jakt på høst/vinter-sesongen. Samt at det er konfirmasjonstid i kirken på høsten og vi har fått tilrettelagt deler av seremonien på engelsk da noen av fadderne er fra USA.

Faddere har vi også spurt om allerede da barnedåpen er i August og hvis jeg skulle gå på overtid så er han jo ikke mer enn 14 dager gammel.

Spørsmålet nå er om vi skal ha "selskapet" hjemme hos oss etterpå eller ikke. Vi har ikke noe langbord med plass til 20 pers, men det går kanskje an å låne ett bord å sette dem sammen?

Vi har jo også to fra USA som skal bo hos oss mens de er i Norge, men jeg regner med at de kan hjelpe til litt i forkant.

Noen som har tips til hvordam man plasserer folk rundt bordet? Må jo prøve å blande folk litt, men par må jo nesten få sitte ved siden av hverandre, eller?

si d du... her i huset er d bare min familie som kommer så vi blir ikke så mange.. så her har vi ikke me plasserings problem... men hva med å plassere et amerikansk par og et norsk par litt son anna hver så lan di mingle litt seg i mellom:)

Under middagen i dag tenkte jeg på at neste gang vi alle er samlet er det barnedåp!

Back
Topp