Barnedåp (tidlig, I know...)

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Når bør man egentlig døpe barnet sitt?

Greit å starte planlegging da vi ikke skal bruke så hinsides mye penger på dette...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Vi sattser på rundt 3 måneder:-)

termin 21.07.2013

Tja, tror guttungen var ca 3/4 mnd da han ble døpt. Syntes selv at det var helt knall alder. Men tipper det blir i sep/okt skiftet denne gangen pga bryllup og konfirmasjon også rundt da! Men det er lurt å starte tidlig med forberedelsene, så kan man spe ut utgiftene litt osv ;)

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Vi døpte storesøster da hun var 3 mnd, kommer nok til å gjøre det samme denne gangen også! :D

Her tenker jeg i oktober. Prinsen er da 3 mndr :)
Og så skal storesøster også gjøre det da hun ikke ble døpt som liten, men ønsker å gjøre det nå :)

Hadde vært morro å gjøre det sammen da ;)

♥ Termin 10 juli ♥

Her blir d i september då min ene besteveninne ska være fadder og venter en liten prins 4 november :)

vente ei tulle 20 Juli ♡

Takk for svar! Da har jeg en liten pekepinn på når vi skal døpe :)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Sånn rundt 3 måneder gammel. Det har jentene blitt også. Så får vi se hvordan det passer med gudstjenester her akkurat datoen. :-)

Her blir det navnefest, og vi tenker også i sept/okt :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Litlå ble døpt på 3 mnd dagen sin. Om lillebror komme på ein søndag så prøve me å gjør det samma med han og ;) Men tenker mellom 2-3 mnd kanskje, har snakka om i september ein gang :)

Te litlå hadde me koldtbord, kaffi og kaker.
Nå tror eg me tar snitter, kaffi og kaker ;)

Vi skal ha navnfest og det er to ganger i året, så her blir det i midten av november.

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

ca oktober tenker eg... Skal være fadder i barnedåp i slutten av august så greit at di ikke kommer rett etter hverandre disse fetterne:)

Blir nokk rundt 2-3 mnd alderen som sine søsken. HAr en far som jobber 4 uker til sjøs så må passe på når det er dåp når han er hjemme :D

Back
Topp