barnebygg bhg

x1xlille umulius

Gift med forumet
hvordan er det egentlig? veit det er store bhg. men er det ikke
mye stress??
tenker på at det er så mange unger. i bergen er det 280unger.
skal lage en her også som skal ta 180unger...

lurer på om jeg skal søke på jobb der når det blir lyst ut stillinger..
om jeg ikke får gått på skole neste år..

tobias går i en - tror det er 120 plasser, men den er ikke full ennå.. er ganske ny, åpna i november..

ja, det er mange barn, men de har hver sin avdeling - godt adskilt fra de andre.. så har de to fellesområder: et kjøkken med spiseplass til alle, og en stor gymsal inne med hoppemadrass, sklie, ribbevegg ++
uteplassen er bare himmelen - masse lekeapparater, store sandkasser og masse grøntareale.. det er en naturlig inndeling her iallefall, for tomta bygget ligger på er en skråtomt, så noen barn leker oppe, og andre nede..

barna kan sirkulere på de forskjellige avdelingene som de vil som regel - og de kan gå i gymsalen når de vil - det er alltid voksne der.. så har de tider da det bare er de som hører til avdelingen som er på avdelingen, samlingstund og andre org. lekeaktiviteter.. [:)]

He min gutt i en sånnen barnehage, å jeg kunne ikke tenkt meg noe annert [:)]
Er kjempe fornøyde me barnehagen.
Nå er vel ca 180 barn så skal gå her da. å er 5 forkjelige uteplasser med aktiviteter å lekeplass.
Så dei går jo ikke oppi kverandre.

aha oki[:)] 
noe alla sånn som det er i bhg til marcus idag[:)]

men tenker på ungene jeg.. blir det ikke litt mye for dem,
når det er så stort? selv om dem har grupper dem er på..

ORIGINAL: FruBente1886

He min gutt i en sånnen barnehage, å jeg kunne ikke tenkt meg noe annert [:)]
Er kjempe fornøyde me barnehagen.
Nå er vel ca 180 barn så skal gå her da. å er 5 forkjelige uteplasser med aktiviteter å lekeplass.
Så dei går jo ikke oppi kverandre.

oki[:)]

har vært på siden dems og sett bhg.. er jo døds fint der[:)]

ORIGINAL: lille umulius

I den barnehagen min er, he di kversin plass dei spise å sont på ikke felles rom, er ikke me andre avdelinger, uteomn 2 andre avd så er småbarn når dem er ute. (min er da på småbarn)

har ikke opplevd at tobias syns det er masete iallefall..  det står sikkert masse på nettsidene dems også - tror det er www.barnebygg.no - eller så kan du bare google det..
de har veldig lange åpningstider, de har veldig fokus på sunt kosthold - de lager hjemmelaget brød til frokost og ettermiddagsmåltid, og til lunsj har de varmmat hver dag - 2 dager i uka har de fisk.. og alltid masse friske grønnsaker.. de har egen grønnsakshage i barnehagen, og inne på tobias sin avdeling har de agurkplante [:D][:D]
de har ikke planleggingsdager, og holder åpent nesten hele året.. har heller ikke sommerstengt..

ORIGINAL: Dollface™

har ikke opplevd at tobias syns det er masete iallefall..  det står sikkert masse på nettsidene dems også - tror det er www.barnebygg.no - eller så kan du bare google det..
de har veldig lange åpningstider, de har veldig fokus på sunt kosthold - de lager hjemmelaget brød til frokost og ettermiddagsmåltid, og til lunsj har de varmmat hver dag - 2 dager i uka har de fisk.. og alltid masse friske grønnsaker.. de har egen grønnsakshage i barnehagen, og inne på tobias sin avdeling har de agurkplante [:D][:D]
de har ikke planleggingsdager, og holder åpent nesten hele året.. har heller ikke sommerstengt..

høres veldig bra ut...
ja har vært inne å sett. er fint der[:)]
ikke sommerstengt er bra[:)] 

Back
Topp