Barnebutikker østfold

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Finnes det unike og litt spesielle barnebutikker i Halden,Sarpsborg og/eller Fredrikstad?:)
Vi handler på kjedebutikker til ungene også,men av og til greit med litt annet.

Tenker da på merkebutikker som selger levis,ralph lauren etc.
Videre butikker som selger flotte selskaptøy,gode ullprodukter etc.

Er opprinnelig fra Halden,så er jo en del på de trakter.

Er ikke i Østfold, men ikke så langt unna, på Norwegian outlet i Vestby :) Der er det endel butikker med litt "finere" barneklær. Ellers så tror jeg det ligger en liten søt en i gamlebyen i Fredrikstad i hvertfall :)

I Rakkestad og på Slitu (Obs komplekset) så er det Namit tøy. Men det er kanskje ikke det du er ute etter?

Er ikke i Østfold, men ikke så langt unna, på Norwegian outlet i Vestby :) Der er det endel butikker med litt "finere" barneklær. Ellers så tror jeg det ligger en liten søt en i gamlebyen i Fredrikstad i hvertfall :)

Ja,hørt om Norwegian outlet...Har dog aldri vært der:)
Gamlebyen er så koselig!:D

Filiokus på Østfoldhallen. Ellers så hadde jeg rett og slett kjørt til Steen og Strøm i Oslo ♥

Filiokus på Østfoldhallen. Ellers så hadde jeg rett og slett kjørt til Steen og Strøm i Oslo ♥

Ohh,takker for tips! Sjekket ut på facebook,så ut til å være mye fint:D Lenge siden jeg var på østfoldhallen gitt,minner!!

Lurer på om det ligger en på borg storsenter også?:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Match på østfoldhallen har vel jean paul mener jeg..
Nå vet jeg ikke hvilken alder du tenker,men er også en til i østfoldhallen fra 8 år og oppover.. Husker ikke hva den heter,men ligger rett ved veskebutikken i fr.stad-enden..

Match på østfoldhallen har vel jean paul mener jeg..
Nå vet jeg ikke hvilken alder du tenker,men er også en til i østfoldhallen fra 8 år og oppover.. Husker ikke hva den heter,men ligger rett ved veskebutikken i fr.stad-enden..

Tenker til veslegutt som er litt over 3mnd nå, og storebror som blir 11år i mars:D

Hvis du først tar turen til Oslo er det jo en sånn fancy barneklesbutikk på Eger ved Egertorget. De har januarsalg nå også;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Siljes babybutikk og babyshop i fredrikstad, giraffen på tistasenteret i Halden, name it har de både på torvbyen i fredrikstad og storbyen i sarpsborg, ) så ligger det vel iallefall 1 klesbutikk til i gågata i fredrikstad ( husker ikke hva den heter da vi er fryktelig lite i fredrikstad sentrum)

Ohh,takker for tips! Sjekket ut på facebook,så ut til å være mye fint:D Lenge siden jeg var på østfoldhallen gitt,minner!!

Østfoldhallen var det store da jeg var mindre ;)
Men den butikken har virkelig mye fint. Nå har jeg jente, men venter Gutt så skal ta turen dit snart :)

Back
Topp