Barnebutikk

Lillemille<3

Elsker forumet
Julibarna2014
Novemberlykke2024❤️
Er det ikke en barnebutikk ved ikea slependen? Noen som vet evt navn på butikk? :)

Sent from my GT-N8020 using BV Forum mobile app

Det er det ja. Har dere noe erfaring om butikken? Er det mye ålreit? :) skal forbi der i slutten av mai og tenkte og stoppe innom ikea, også kom jeg plutselig på at jeg mener å ha sett en barnebutikk. :)

Sent from my GT-N8020 using BV Forum mobile app

Jeg har vært innom en gang for lenge siden. Likte den da :) synes den er mye større enn andre babyshop. Nå bor jeg på andre siden av byen så blir litt tiltak å dra så langt, men har vurdert det :)

-Appen

Den ligger jo nesten på ikea så det er vel bare å stikke innom og se ;)

-Appen

Ja skal absolutt innom. Sjekket nett, og om de har det samme i butikk så får jeg kjøpt stelleveske der om ikke annet. :)
Leter også etter lammeskinn, men er litt kresen og ingen blir bra nok. :p så kanskje jeg finner det der også. Også vil jeg bare gå og se litt, for er jo så koselig. Plutselig er det noe heg bare må ha :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke sant :) fikk lyst til å ta meg en tur dit bare for å titte, men føler ikke jeg burde bruke mer penger med det første :p

-Appen

Ikke sant :) fikk lyst til å ta meg en tur dit bare for å titte, men føler ikke jeg burde bruke mer penger med det første :p

-Appen

Hehe :p er vanskelig å motstå :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp