Barnebursdags-invitasjoner!

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
W

Waxi

Guest
Dette er noe jeg har lurt på en stund..

Selv om dere ikke kjenner foreldrene til barna i barnehagen hvor ungene deres går, hvordan gjør dere det med bursdagsinvitasjoner? Ber dere kun de dere kjenner eller ber dere barn selvom dere ikke kjenner foreldrene?
Hvordan inviterer dere, telefon eller tar med lapp i barnehagen?

Bare nysgjerrig.. Kommer jo dit en gang jeg også:) Er bare redd for at jeg ikke vil kjenne noen foreldre, og jeg vil jo gjerne at datteren min skal ha noen barn i bursdagen sin..:)

HÅPER noen kan svare meg!

Her legges det invitasjon med barnets navn i hylla i barnehagen[:)] Og vi ber selvfølgelig barna i barnegruppa, selv om vi ikke kjenner foreldrene. 

jeg kjenner ikke de andre foreldrene men inviterer jo barna i bursdagen hennes, vi tar med invitasjonene i barnehagen[:)]

Okei, tusen takk for svar!![;)]

Var det jeg håpet på! Er jo ikke alle foreldre som er 19 år akkurat, hehe:)

ORIGINAL: trekløver`n

Okei, tusen takk for svar!![;)]

Var det jeg håpet på! Er jo ikke alle foreldre som er 19 år akkurat, hehe:)

I barnehagen her er jeg den yngste foreldren. I alle selskapene sitter jeg og drikker kaffe og prater sprøyt med damer på 35+, og jeg som 23åring har ikke veldig mye til felles med de liksom[8D]

Inviterer alle i alderen i bhg.
Foreldrene pleier bare å levere og hente her, så hvem de er spiller ingen rolle [:D]

men hva gjør man når det er 13-14 på avdelingen og man i tillegg har vennepar med barn i samme alder? blir jo helt sykt mange i bursdagen!

GURI så lik hun er på deg lykkeligemeg!!! (Litt utenfor tema her, men måtte bare få sagt det... [:D])

ORIGINAL: lykkeligemeg

men hva gjør man når det er 13-14 på avdelingen og man i tillegg har vennepar med barn i samme alder? blir jo helt sykt mange i bursdagen!

Inviterer de på avdelinga i bursdag,
og inviterer venner med barn sammen med familie [:)]
Det gjør hvertfall vi!

ORIGINAL: Kranglefanten

Her legges det invitasjon med barnets navn i hylla i barnehagen[:)] Og vi ber selvfølgelig barna i barnegruppa, selv om vi ikke kjenner foreldrene. 

ORIGINAL: Knerthen

jeg kjenner ikke de andre foreldrene men inviterer jo barna i bursdagen hennes, vi tar med invitasjonene i barnehagen[:)]

jeg ber de guttungen ønsker selv, han må jo få be vennene sine uavhengig av hvem jeg kjenner fra før eller ei[:)]
gir invitasjonene til de som jobber i bhg, så ordner de resten[:)]

Legger invitasjonene i posthylla i barnehagen.
Vi inviterer alle av samme kjønn på avdelingen.[:)]

ok..så det er vanlig å be samtlige altså? rubbel og betaaaa?:)

LilleMorellskatt: å, tusen takk, får man vel si da! Det tar jeg jo som et kompliment! hihi. Gleder meg til å plutselig se lille morellskatten din jeg! Håper vi får til det en dag!:D

Back
Topp