Barnebursdag

Jenta10

Glad i forumet
Sønnen min blir 5år å da må det inviteres til barnebursdag...

Jeg er dårlig på å bake men hva lager dere til bursdagsmat?
Jeg tenker Pølser, muffins, gele og sjokoladekake og en godteripose til slutt...

Mange ber dere? bare lurer her..

Noen som vil komme med hvordan dere gjør det?
Legger dere opp til mye aktiviter eller leker barn selv...

Det høres ut som en flott meny
Vi har hatt blandt annet fryktspyd og fruktfat, og det er kjempepoppis.

I barnebursdag da snuppa her ble 3 så var de 8 unger tror jeg, da feiret vi dagen i gymsalen til barnehagen der hun går, da lekte barna mest selv med tingene som er der

ser ikke svaret..

ja håper det blir bra..vis alle kommer blir vi 12 stk inkludert mine... blir hjemme her, vi bygger så da blir det nok full trøkk...
håper de klarer å vente litt pååpølsene da... får kanskje høre om noen vil hjelpe til.takk for svar

Vi hadde tre års dag nettopp, hadde 15 barn pluss alle foreldre og vår egen familie. Det skal være kaos med barnebursdag, hihi... Bakte to kaker, fra passion4baking, stooor stas. Så hadde jeg pølser i brød, vafler, cakepops og et bursdagstog fylt opp med godterier som var fremme så alle kunne ta. Vi hadde skattejakt. Ganske enkel skattejakt siden det var så mange barn. Vi tok bilde av alle gjemmestedene også hadde Johan høytlesing av alle navnene til ungene som var skrevet på bildene. Sånn at alle fikk hver sitt gjemmested. Vi hadde kjøpt 16 sånne reise godteripakker som de selger på fly. Sånne ble skatter, hehe... Så hadde vi ansiktsmaling. Det var suuuuuuuuuuper vellykket!

Back
Topp