Barnebursdag

Fru Ugle

Glad i forumet
Junior har jo bursdag snart... (Hjelp! [&:]) og jeg sitter og funderer på hva vi skal finne på. Har jo tenkt å feire! Planen er og ha en barnebursdag med venner (med og uten barn), og en familiebursdag.

Det er i hovedsak barneselskapet jeg trenger hjelp til. Det er ikke så mange barn, kanskje 4 stk, hvorav 2 av dem er bare noen måneder. Så det er ikke snakk om noe typisk barneselskap med unger som fyker rundt ;) Men har lyst til å finne på noe gøy alikavel! Foreldrene til ungene blir med, og ellers er det vel 5-10 andre voksne. Noen forslag til hvordan vi skal gjøre det? Tema-fest? Mat?

håper du får masse kule forslag, for jeg har lyst til noe av det samme... :)

så bare dytter for deg!!

Hmm, litt vanskelig å arrangere noe for barn som ikke kan være med på noe ;p Jeg ville bare gjort det enkelt med god mat, kaker og drikke :) Vi skal ihvertfall lage masse mini-muffins med gøyale farger, kjøpe noen bursdagshatter som ungene kan ha på om de vil og ballonger de kan leke med :)

ORIGINAL: lillebebis

Hmm, litt vanskelig å arrangere noe for barn som ikke kan være med på noe ;p Jeg ville bare gjort det enkelt med god mat, kaker og drikke :) Vi skal ihvertfall lage masse mini-muffins med gøyale farger, kjøpe noen bursdagshatter som ungene kan ha på om de vil og ballonger de kan leke med :)

Ja tenkte på det :) Tror vi gjør noe enkelt ja, men litt gøy med noe spesiellt også [:)] Hm...

Skal ha det samme, men tenker at det blir en vanlig bursdag. Dropper leker og lignende, det får vi ta når han er stor nok til sånt. Tar det helt enkelt:)

Hm... Du kan jo ha mexicansk tema med nachos/taco og piñata. Kan jo være morro for voksne og (større) barn det!

Vi skal også ha både familieselskap og barneselskap. I vårt barneselskap blir det endel barn og i alle aldre, så jeg lurer på om vi skal ha fisking bak et laken jeg har malt "hav" på. Eller kanskje piñata nå som jeg kom på ideen. Skal i hvert fall kjøpe dette serviset:

Vi skal ha mini mikkemus tema:D Har kjøpt en del stæsj :D Men vi skal ha pinata, sånn med tråa som alle kan dræg i :) D e jo nå alle kan værme på :) D kan jo vær alt mulig slags ting og tang inni :) Små såpebobble holdera kan også vær litt arti :) Unga lika bobblan å bi fasinert av da, å de litt større syns da e arti å blås ut*bærre mi erfarning da* :)

Back
Topp