Barnebursdag

Fru+2

Forumet er livet
Hadde alle sammen barnebursdag med barn fra barnehagen i år?

Vi har vært åpnen for å ha de,t men når jeg har spurt Christian om han vil ha harene i bursdagene sin har svaret vært klart NEI.
Bare barna til vennen våre. så barneselskap blir det med 8 barn.
Men synnes det er litt leitt siden han er blitt bedt til de andre barne i barnehagen i år.

Ikke barna fra bhg. Men med tremenninger, søskenbarn og nabobarn. Solveig hadde akkurat begynt i bhg så hun kjente ikke så mange.

Nei, kunn venners barn. Mina startet nettopp i ny bhg, så da ble det sånn. Men ifjor hadde hun barn fra bhg i Halden.

Vi hadde tre jenter fra barnehagen i år, for første gang, og så to venninner, så de var 6 barn totalt (lillebror er ikke regnet med da, selv om han var med i aller høyeste grad). Kusine og fetter kom i voksenselskapet senere

Vi hadde barneselskap med barna fra bhg nå i år! Men bare de som er like gamle som Thea,så de ble 7stk inkl Thea..da var det to som ikke hadde muligheten til å komme...
Men Thea har gledet seg siden tidlig i vår,på att det skulle bli hennes tur til å feire sin bursdag[:D]

vi hadde unger fra barnehagen både i år og i fjor. Bursdag er et veldig aktuellt tema i barnehagen så snuppa hadde detaljene klare allerede i mai tror jeg[8D] Hun fikk bestemme selv, så da ble det slik. Kutta heller ned litt på våre venners barn som hun ikke har så mye kontakt med lengre.

Vi hadde fra barnehagen ja. Men ikke i fjor for da hadde han nettopp begynt. Så det var stor stas i år[:D]

Vi hadde den ene gutten som er like gammel som han, og de to guttene som er ett år gamlere her. (Ikke så mange storgutter nemlig, MANGE jenter som er like gamle, stakkars gutta når de skal på skolen .....når det gjelder de som er større er de bare 14! barn i hele Selbu)

Raphael ville gentlig invitere noen jenter og, men så ville han ikke ha alle, og da ble det sånn som nå. Men ikke alle har selskap, så det må være opp til hver enkelt tenker jeg da:) Blir vel tidsnok store selskap med masse styr, men skjønner du vil feire gullgutten[:D]

Vi får satse på at bursdagsselskap med barna fra barnehagen blir mer stass til neste år.
Nå er han vedlig klar på å ikke ha det og da slipper han dem nok ikke inn. Hvis noen hadde blitt bedt[;)]

Jørgen har jo akkurat begynt i ny barnehage så i år inviterte vi ikke fra barnehagen[:)] 

Back
Topp