Barnebursdag og liten plass hjemme

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
jeg skal jo ha 2 årsdag i midten av November her...
Men om jeg skal invitere alle onkler , tanter , søskenbarn, besteforeldre og oldeforeldre så¨blir det ikke plass her...Ville dere delt det i 2 - 3 puljer? eller ville dere droppa noen?
Vil tror jeg kan skvise plass til7-8stk i slengen her.. mer enn d gjør d veeeeldig trangt.. leiler bare en liten leilighet... hvordan ville dere løst det?

og hvor lenge i forveien bør jeg sende invitasjoner?
Evt tips til hva jeg kan servere i en 2-års dag?

Jeg hadde hørt med barnehagen jeg :) Her får vi lov å leie barnehagen til 50,- om vi vasker etter oss. Himmelsk!

Sannheten skrev:
Jeg hadde hørt med barnehagen jeg :) Her får vi lov å leie barnehagen til 50,- om vi vasker etter oss. Himmelsk!

Hvis du har mulighet til dette hadde det jo vært genialt for deg

Sannheten skrev:

Han går ikke i barnehage

ok.. ja jeg kan høre med farmora hans om vi kan ha den der da... hvis ikke får jeg dele opp... men hadde vært greit å få det gjort samla da... slippe å ordne til 2 bursdager liksom

Har dere tips til hva jeg kan servere?

Var nettopp i 1 års dagen til "tante" gullen min:) Og der hadde de delt selskapet i 2 dager:) Funket veldig fint det:)

Masala skrev:
Var nettopp i 1 års dagen til "tante" gullen min:) Og der hadde de delt selskapet i 2 dager:) Funket veldig fint det:)

Ok.. jeg får telle opp hvor mange vi evt blir så får jeg se om det går å ha det i 2 puljer om vi ikke får låne huset til farmora hans.. men regner ikke med det blir ett problem da... men greit å ha backup løsning...hehe

Ville delt det opp :)

hva med å høre med barnehagen
evt høre om derre kan ha det hos noen av besteforeldrene

Back
Topp