? ___ Forelsket i forumet 19 Okt 2009 #1 Noen som vet hvor man kan få tak i? Helst rundt! Fargen er ikke viktig, det skal spraymales uansett :)
Noen som vet hvor man kan få tak i? Helst rundt! Fargen er ikke viktig, det skal spraymales uansett :)
Rara Gift med forumet 19 Okt 2009 #2 Jeg så faktisk på Plantasjen nå i høst. De hadde de på halv pris så regner med det var sommervarer som kan stå ute.[:)]
Jeg så faktisk på Plantasjen nå i høst. De hadde de på halv pris så regner med det var sommervarer som kan stå ute.[:)]
2 2blir3? Elsker forumet 20 Okt 2009 #3 Jeg kjøpte det på Oasen. Spør du, så har de sikker noen sommervarer på lager[;)]
MissMamma Glad i forumet 21 Okt 2009 #4 plantasjen, var der i dag.. der hadde de et rødt stål(metall bort) me store hvite prikker på .. en marihøne bord [:)] trur de var ca 250-350 kr..
plantasjen, var der i dag.. der hadde de et rødt stål(metall bort) me store hvite prikker på .. en marihøne bord [:)] trur de var ca 250-350 kr..
K *Kinemor* Betatt av forumet 23 Okt 2009 #5 IKEA har fått inn et kjempesøtt hvitt, rundt metallbord med tilhørende stoler[;)]