Barnebok til 6åringer?

Nufletufsa

Forumet er livet
Noen som har gode tips? Er på jakt etter litt spennende og ukjente tips, ikke de bøkene som "alle" har hørt om:)

Ingen?

Timoty mister seg selv :P tror den heter det. Utrolig morsom billedbok.
Skal barnet lese selv eller leser du for det?
Gutt eller jente?

Jeg skal lese:) Tenkte til en 1.klasse:)

Mi på sju et veldig glad i Isa og Bea bøkene. Rampete Robin er jo en slaget selvfølgelig. Skal du eller ungen lese?

Jeg er ute etter bøker som førsteklassingen kan lese selv nå i sommer for å holde lesekunnskapene ved like. Han begynner i andre klasse til høsten.

Men rampete robin er jo en god ide å lese til han kanskje...

Har vurdert å melde han inn i en bokklubb men er usikker.

Roald Dahl? Mathilda, heksene, danny og deb store fasanjakten osv?

Jeg er ute etter bøker som førsteklassingen kan lese selv nå i sommer for å holde lesekunnskapene ved like. Han begynner i andre klasse til høsten.

Men rampete robin er jo en god ide å lese til han kanskje...

Har vurdert å melde han inn i en bokklubb men er usikker.

Jeg var innom en bokhandel i dag, og der hadde de lærebøker for barn som skal "begynne i en klasse". Jeg kjøpte til datteren min, som skal begynne i tredje. I den boken er det repetison fra 2 klassen, og noe av det man har i 3. Så veldig grei ut =)

Var for barn som skal begynne i 1, 2 og 3 klasse. Så ikke flere klasser. Litor har også en bok som heter noe slikt som "min første lærebok". Har sett den på tanum og sparkjøp, men sikkert flere steder. Superfin for yngste min som skal begynne i 1 klasse.

Jeg var innom en bokhandel i dag, og der hadde de lærebøker for barn som skal "begynne i en klasse". Jeg kjøpte til datteren min, som skal begynne i tredje. I den boken er det repetison fra 2 klassen, og noe av det man har i 3. Så veldig grei ut =)

Var for barn som skal begynne i 1, 2 og 3 klasse. Så ikke flere klasser. Litor har også en bok som heter noe slikt som "min første lærebok". Har sett den på tanum og sparkjøp, men sikkert flere steder. Superfin for yngste min som skal begynne i 1 klasse.

Å, hva het den du kjøpte? Kunne vært noe for oss det:)

Back
Topp