Barnebok om å bli storesøster?

Eplekjekka

Flørter med forumet
Har ei lita jente som er veldig glad i bøker, og som vil bli 2 år når hun blir storesøster.

Noen som har en bok å anbefale om temaet? Altså som kan leses for 2 åring?

Eldstemann var 22 måneder da hu ble storesøster. Vi fikk denne og leste den mye! Med luker man kan titte bak.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    169,3 KB · Visninger: 34
  • image.jpg
    image.jpg
    178,5 KB · Visninger: 31
Vi kjøpte to bøker til 4 åringen den gang hu skulle bli storesøster. Den ene heter "mamma har baby i magen" og den andre heter "Emma og lillebror". Begge to var en hit og ble lest om og om igjen :)

Nå får hun jo lillesøsken for andre gang og forstår mer av situasjonen så bøkene er ikke like interessante nå som da ;)

Jeg lette etter den boka ovenfor her om dagen, kunne tenkt meg å kjøpe den til lillegutt som blir 2år like før baby kommer :) har hørt mye skryt om den serien.

Vi kjøpte to bøker til 4 åringen den gang hu skulle bli storesøster. Den ene heter "mamma har baby i magen" og den andre heter "Emma og lillebror". Begge to var en hit og ble lest om og om igjen :)

Nå får hun jo lillesøsken for andre gang og forstår mer av situasjonen så bøkene er ikke like interessante nå som da ;)

Jeg lette etter den boka ovenfor her om dagen, kunne tenkt meg å kjøpe den til lillegutt som blir 2år like før baby kommer :) har hørt mye skryt om den serien.

Tusen takk. Skal Google litt, så finner jeg de sikkert:)

Da har jeg bestilt mamma har baby i magen. Venter litt med lillebror boken, vet jo ikke kjønn enda

Back
Topp