Barnebilseter!

LALA84

Betatt av forumet
Jeg lurer på, hvilke erfaringer har dere med besafe,maxicose og actagraco?
Ang tyngde,størrelse,praktisk?
Besafe og actagraco er jo de som kommer best ut i test på de testene jeg har funnet...

Vi lurer på å kjøpe besafe izisleep, men er det noen som vet om man kan kjøpe base som kan brukes i biler uten isofix til den, om det evt går an å bruke isofixbasen i biler uten isofix? Er det easybase det heter, den andre baseløsningen mon tro?

Er litt grønn på dette området jeg da, siden dette er første gangen, så jeg tar gjerne i mot anbefalinger og erfaringer med takk![;)]

Akkurat derfor vi har lyst på det bilsete også [:D]+ at den ikke virker så svær som mange av de andre bilsetene gjør.

Vi har en bil uten isofixfester nå, men det er meningen vi skal kjøpe bil, men er ikke sikkert det blir av de nyeste modellene. Derfor må jeg ha en reserveløsning, ønsker helst å ha en base, pga sikkerheten for barnet.

Stasjonsvogn Mazda 6 eller Toyota avensis

Ja de er driftsikre og litt billigere enn Mazda 6, så vi får se[:)] Sambo som får avgjøre

Det er ikke isofix i 2002modellene til toyota så vidt jeg veit, men det kan være uten at jeg har fått det med meg[:)]

De med vanlig bilbelte er easybase, håpte at det gikk an å bruke en sånn jeg da til izisleepen.. men siden den heter izisleep og isofix, så er det mulig at det er en connection der, at den er basert på isofix.. men det vet jeg ikke...

Tusen takk! Er Helene Harefrøken i januar 2010?

Flere som har anbefalinger?

Back
Topp