Barnebilsete nyfødt

besafe izi go x1
har ikke prøvd den men søstra mi har den og er veldig fornøyd :) kom også bra ut på de testene jeg fant

Recaro Privia :)

Har maxicosi cabriofix med base og er veldig fornøyd :-)

Gikk for maxicosi cabriofix! Det er denne vi har fått anbefalt overalt, denne som har vunnet mange "best-i-tester" og i tillegg synes jeg det er at av de peneste barnesetene å se på:-) Kjøpte på babyshop for 2500 kroner, de har kampanje nå.

Maxi cosi cabriofix har vi hatt:)

Vi hadde besafe izi go, veldig fornøyd med det. Et lett sete som han satt veldig godt i, brukte det frem til han var ni mnd gammel. Kommer til å ha samme sete til neste unge.

Vi hadde Cybex Aton 3. Greit sete, litt tungt, og ble litt trangt etter hvert. Måtte bytte da han var 8 mnd, han satt helt klemt sammen og bilturer ble kjipe med en misfornøyd unge. Han stortrivdes i bilen da han fikk sitte i Cybex Sirona. Han var litt over gjennomsnittet lang og bred/tung.

Recaro privia med isofix :-) best i test :-) foreløpig fornøyd, men lille er jo inni magen fortsatt.. fått montert det i bilen da :-)

Vi har besafe izi go og er kjempefornøyde med det.. Hun trives veldig godt og jeg liker at det er 5 punkt sele i det.. Prøvde noen acta graco når vi var ute og reiste og der trivdes hun ikke godt.. Hylgrein stakkar :(

Besafe izi go. Det er litt mer knotete enn feks maxicosi, men det har fempunktsseler og det er tryggere.
Vesla vår satt veldig godt i det.
Prøvde ei venninne sitt maxicosi. Jeg bare så for meg yngen fly mellom selene om det skulle skje noe :P

Maxi cosi pebble, besafe izi go x1 eller cybex aton 3.
Evt kan du sjekke ut concord reverso, det kan du ikke bære med deg, men han/hun vokser ikke ut av det før de er rundt 4 år. Fikk aldri testet med nyfødtinnlegg da min var for stor da vi tok det i bruk, men alt i alt et supert sete :)

Maxi Cosi Cabriofix med Easyfix base. Har selv jobbet på Torshov Bilrekvisita samt tatt barnesikringskurs gjennom Beafe. Denne stolen er kjempelett og er veldig bra! Plusset er også basen som kan monteres både med belte kg isofix, slik at man kan feste den like sikkert uavhengig om man har isofix eller ei i bilen! BeSafe's babystoler er også veldig bra, men de er veldig tunge i forhold.

Back
Topp