Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stod i mitt brev at jeg fikk første utbetaling i september, men da for august og septemberHar dere fått dette utbetalt ennå? Jeg trodde vi som fødte i Juli skulle få dette i slutten av august jeg. Kan ikke se å ha fått noe ennå.
Har dere fått dette utbetalt ennå? Jeg trodde vi som fødte i Juli skulle få dette i slutten av august jeg. Kan ikke se å ha fått noe ennå.
Fikk utbet 31.aug. Fødte samtidig som deg. Du skal få første utbetaling mnden etter fødsel. Ring og spørSå rart at jeg ikke har fått da. Dere som har fått, når i juli fødte dere? Selv fødte jeg 22. Juli
Står det ikke i vedtaksbrevet ditt? Som sagt står det i mitt at første utbetaling for meg er i september og at jeg da får for august og september fødte 23.juli!Så rart at jeg ikke har fått da. Dere som har fått, når i juli fødte dere? Selv fødte jeg 22. Juli
Så rart at jeg ikke har fått da. Dere som har fått, når i juli fødte dere? Selv fødte jeg 22. Juli
Sjekk mine utbetalinger på nav.no. Med førstemann tok det 2 måneder, mens med nr 2 og 3 fikk jg måneden etter!Jeg har ikke fått noen utbetaling enda.
Sjekk mine utbetalinger på nav.no. Med førstemann tok det 2 måneder, mens med nr 2 og 3 fikk jg måneden etter!