Barnebidrag

ToGo

Glad i forumet
Har dere fått dette utbetalt ennå? Jeg trodde vi som fødte i Juli skulle få dette i slutten av august jeg. Kan ikke se å ha fått noe ennå.

Har dere fått dette utbetalt ennå? Jeg trodde vi som fødte i Juli skulle få dette i slutten av august jeg. Kan ikke se å ha fått noe ennå.
Stod i mitt brev at jeg fikk første utbetaling i september, men da for august og september :happy:

Jeg har ikke fått noen utbetaling enda.

Jupp!

Så rart at jeg ikke har fått da. Dere som har fått, når i juli fødte dere? Selv fødte jeg 22. Juli

Så rart at jeg ikke har fått da. Dere som har fått, når i juli fødte dere? Selv fødte jeg 22. Juli
Fikk utbet 31.aug. Fødte samtidig som deg. Du skal få første utbetaling mnden etter fødsel. Ring og spør :)

Står det ikke i vedtaksbrevet ditt? Som sagt står det i mitt at første utbetaling for meg er i september og at jeg da får for august og september:happy: fødte 23.juli!

Back
Topp