Marihøna!!! Gift med forumet 14 Feb 2010 #1 Skal ikke den betales forskuddsvis hver måned? Jeg får på etterskudd, den 25. hver måned, å det er vel ikke riktig eller?
Skal ikke den betales forskuddsvis hver måned? Jeg får på etterskudd, den 25. hver måned, å det er vel ikke riktig eller?
H Hælledussan Elsker forumet 14 Feb 2010 #2 jeg har via nav, og får forskuddsvis ja.. så når jeg får neste gang er det for mars
Looney Forumet er livet VIP 15 Feb 2010 #3 Jeg har privat avtale med pappaen til N, pappaen har autotrekk på bidraget den 15 hver mnd, samme dag som han får lønn.
Jeg har privat avtale med pappaen til N, pappaen har autotrekk på bidraget den 15 hver mnd, samme dag som han får lønn.
Marihøna!!! Gift med forumet 15 Feb 2010 #4 ORIGINAL: Halkatla ORIGINAL: Looney Jeg har privat avtale med pappaen til N, pappaen har autotrekk på bidraget den 15 hver mnd, samme dag som han får lønn. Samma her, bare den 20 hver mnd. Så når dere får di datoene, så er det bidrag som gjelder for måneden etter? Altså forskudd?
ORIGINAL: Halkatla ORIGINAL: Looney Jeg har privat avtale med pappaen til N, pappaen har autotrekk på bidraget den 15 hver mnd, samme dag som han får lønn. Samma her, bare den 20 hver mnd. Så når dere får di datoene, så er det bidrag som gjelder for måneden etter? Altså forskudd?