BarneBidrag? Hvordan fungerer det?

Denne personen har det vanlige samværet med annenhver helg og en 4 dagersuke. Bare trist hele greiene:(
Jeg er også glad for å slippe sånt, mannen får bli med meg :D
Jeg holder også godt fast i mannen. Heller det enn bidrag, og reelt så hadde vi kommet til å ha 50/50 antar jeg. Og da ville det blitt et par hundrelapper pr unge, fordi han tjener mer enn meg. Men, nei. Det er best både økonomisk og ikke minst praktisk og emosjonelt, at vi heller bor sammen alle fem. :)

Tenker man skal være forsiktig å mene så mye om hva andre må betale osv, man vet som regel ikke alt bak det og da blir det mye synsing. Mange mente mye om hvordan vi gjorde det også, helt uten å vite årsaken til hvorfor vi valgte den løsningen

Tenker man skal være forsiktig å mene så mye om hva andre må betale osv, man vet som regel ikke alt bak det og da blir det mye synsing. Mange mente mye om hvordan vi gjorde det også, helt uten å vite årsaken til hvorfor vi valgte den løsningen
Synser ikke, vet mer enn det som kommer frem her ;) Og ja når man nesten tar livet av noen så kan man heldigvis mene mye om ting. Dette gjelder ikke kun bidrag, bidrag er bare toppen.
Mange damer som ikke burde ha barn, akkurat som med menn :)

Men slik du legger det frem, så saboterer mor samvær. Det bør han få dokumentert og så kan han kontakte familievernkontoret og nav.

Men slik du legger det frem, så saboterer mor samvær. Det bør han få dokumentert og så kan han kontakte familievernkontoret og nav.
Nav har ikke noe med dette, de skriver også at det ikke har noe med de om du leser om bidrag. Og klart far har prøvd alle instanser bortsett fra retten og det vil han ikke gjøre mot barna sine for det skaper enda mer konflikter. Jeg håper far snart blir en likeverdig foreldre i barnefordelingsaker og det er slutt på sånne type barnebidrag. Det handler jo ikke kun om min kollega, det er mange fedre som min kollega som har det slik.

Back
Topp