øyensten
Flørter med forumet
Jeg og barnefaren slo opp tidlig i svangerskapet.. Selv etter flere møter på familievern kontoret var det lite som kunne reddes.. Jeg har gått igjennom perm muligheter med FVK, Nav osv., og etter å ha leitet etter best mulig løsning for babyen, blei det til at jeg beholder permisjonen. Dette var uaktuelt for han, jeg har med hjelp prøvd å finne på gode løsninger for tilvenning/samvær, men her er det enten eller. Ettersom han ikke fikk 12 uker, har han slått opp muren, og mener jeg kan fikse alt alene, " vi trengte ikke han vi".. Jeg gir han oppdatering på alt som skjer med babyen (legebesøk osv.), men får som oftes ikke noe svar. Familien hans er veldig støttende mot meg, og håper at han vil se lyset når han ser henne .(p.s. han har 2 jenter fra før av)
Så kommer det jeg lurer på... Barnebidrag, det beste er at vi lager en privat avtale, men jeg sliter med å holde motet, er lei av å møte muren hans. Etter nav sine sider er barnebidrag på 2500kr gjeldene, men når bør jeg få dette fikset. (Syta litt, men jeg er lei av å holde ting på plass). Når bør avtalen være ordnet/levert til Nav, og når skal barnebidraget begynne å utbetales?
Så kommer det jeg lurer på... Barnebidrag, det beste er at vi lager en privat avtale, men jeg sliter med å holde motet, er lei av å møte muren hans. Etter nav sine sider er barnebidrag på 2500kr gjeldene, men når bør jeg få dette fikset. (Syta litt, men jeg er lei av å holde ting på plass). Når bør avtalen være ordnet/levert til Nav, og når skal barnebidraget begynne å utbetales?