Barnebøker

Eeeeelsker Pippi Langstrømpe!! Gleder meg til vesla blir stor nok til å ha glede av de..

Foreløpig er vesla sine favoritter "bæsj", "nilsen"bøkene og diverse sangbøker..

Pippi er gøy ja! Elsker astri Lindgren :)

Jeg synes bukkene bruse på badeland er gøy...

Pippi er gøy ja! Elsker astri Lindgren :)

Jeg synes bukkene bruse på badeland er gøy...
Hihi.. Den hørte vi på radio for noen mnd siden.. Syntes den var litt rar, men fikk jo ikke med meg hele... Er jo så mye bra barnebøker, men kommer ikke på noen omtrent nå:-P

Jeg liker de store eventyrbøkene, men halvparten av de er jo ikke spesielt barnevennlige.:p
Har en fra asbjørnsen&moe (tror Dey er det) her, med eventyr om troll som drikker seg fulle og det som verre er. :p

Jeg liker de store eventyrbøkene, men halvparten av de er jo ikke spesielt barnevennlige.:p
Har en fra asbjørnsen&moe (tror Dey er det) her, med eventyr om troll som drikker seg fulle og det som verre er. :p
Haha! Herlig;-) Jeg har tusen og en natt! Den får vente til tiårsalderen ihvertfall;-) Den er faktisk verre enn de norske;-)

Haha, ikke akkurat barnevennlig med fulle troll nei!

Ellen elefant er en favoritt her i gården :)

Back
Topp