Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi.. Den hørte vi på radio for noen mnd siden.. Syntes den var litt rar, men fikk jo ikke med meg hele... Er jo så mye bra barnebøker, men kommer ikke på noen omtrent nåPippi er gøy ja! Elsker astri Lindgren
Jeg synes bukkene bruse på badeland er gøy...
Haha! Herlig;-) Jeg har tusen og en natt! Den får vente til tiårsalderen ihvertfall;-) Den er faktisk verre enn de norske;-)Jeg liker de store eventyrbøkene, men halvparten av de er jo ikke spesielt barnevennlige.![]()
Har en fra asbjørnsen&moe (tror Dey er det) her, med eventyr om troll som drikker seg fulle og det som verre er.![]()
What? Går det an?Haha! Herlig;-) Jeg har tusen og en natt! Den får vente til tiårsalderen ihvertfall;-) Den er faktisk verre enn de norske;-)
Ja.. De er skikkelig ille noen av dem!! Du må låne boka på biblioteket så ser du;-)What? Går det an?![]()
Da må jeg gjøre det en dag, ble nysgjerrig nå.Ja.. De er skikkelig ille noen av dem!! Du må låne boka på biblioteket så ser du;-)
Hihi.. Ikke rasistisk ment, men er jo arabiske eventyr og de har jo et litt annet syn på enkelte ting..Da må jeg gjøre det en dag, ble nysgjerrig nå.![]()
Jeg liker de store eventyrbøkene, men halvparten av de er jo ikke spesielt barnevennlige.![]()
Har en fra asbjørnsen&moe (tror Dey er det) her, med eventyr om troll som drikker seg fulle og det som verre er.![]()