Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Minimeg
Men så er det jo sååå interessant og for de små da![;)]
Men det handler jo om dyrebæsj da, og hvilke dyr som har bæsja hva, så da synes jeg ikke det er ille jeg. Lærerikt!
ORIGINAL: Sicily
Synes Ugler i Mosen er et kjempeartig og lærerikt program, jeg. Og ungene digger det.. Unger har jo tiss og bæsj-humor. Skjønner ikke problemet, altså. Syns det er verre med "super-helt" barne tv med skyting og slossing, osv.. Og det med bæsjen er to minutter av hele programmet.. Ærlig talt, dere må jo være blottet for humoristisk sans.
ORIGINAL: buster
Synes Ugler i Mosen er et kjempeartig og lærerikt program, jeg. Og ungene digger det.. Unger har jo tiss og bæsj-humor. Skjønner ikke problemet, altså. Syns det er verre med "super-helt" barne tv med skyting og slossing, osv.. Og det med bæsjen er to minutter av hele programmet.. Ærlig talt, dere må jo være blottet for humoristisk sans.
Hehe... synes det er lærerikt jeg også, men synes kanskje det ble i overkant mye! Idag var brukte de jo halve tida på det!![:)]
Hmm.. Vanligvis er det jo bare en liten snutt. Men er jo fortsatt forskjell på å lære om dyrebæsj og sånn enn bare ren rølpe-humor om bæsj, liksom.. Men som sagt, unger syns jo bæsj er kjempemorsomt, så hvorfor ikke? Det er jo spennende for dem? Hva gjør det egentlig?