Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca det samme her også gittHer vrir snuppa seg automatisk mot tvn for storebror ser jo. Tror storebror ble introdusert for barnetv da han var 5-6mnd![]()
Her og...Skyldig her også![]()
Her ligger gutten titt og ofte å ser på tven. Spennende med alle lydene og fargene vet duMen han ser jo selvfølgelig ikke lenge av gangen, han skjønner jo så lite ennå!
![]()
Hihi mine ogSnuppa elsker å se allerede ho
❤Adele Marie❤
❤24.04.13❤
Lillemann eeelsker tv til min store fortvilelse. Jeg har bestandig hatt tv på selv om jeg ikke nødvendigvis ser på, men jeg liker bakgrunnslyder. Men med en gamg tv'n slås på nå vil ikke lillemann se på noe annet, øynene blir helt låst på skjermen, og han vrir og vender på kroppen hvis jeg prøver å ha han unna den. Så det blir dårlig med tv i bakgrunn nå, ja
Sent from my MT15i using BV Forum mobile app
Her også. .Ca det samme her også gitt![]()
Jeg synes du er heldig faktisk. Gutten min har blitt så kravstor i det siste at åh. Hadde vært en drøm om det gikk an å slå på tven, slik at han kanskje kunne ligge litt i ro en stund alene, og ikke konstant kreve action!!![]()
Jo, sant nok. Jeg er nok kanskje heldigLillemann har vært som din gutt hele tiden, så det er jo veldig deilig å kunne la han ligge foran tv'n noen minutter så jeg får litt pusterom. Men jeg er som sagt vant til å ha den på store deler av dagen i bakgrunnen, så føles forferdelig nå som den må være avslått mesteparten av dagen
![]()