Barne-sitat

Mamman til Pat/Kev

Elsker forumet
Patrick har blitt å stor!!! Og han snakker så bra nå, og har virkelig fått egene meniner!

I dag satt vi på bussen til barnehagen, bussjåføren kjørte (selvsagt) som en gris, og da kommer det fra Patrick, høyt og tydelig; "Ikke så fott nå da!!!!" Hehe, hele bussen satt å lo.[:D]

Eller da vi var i byen for litt siden og en uteligger sitter på gata med en kopp. Patrick stopper og ser på han... Plutselig sier han; "Æss, mannen bade, mannen skitten!"
Gjett om jeg følte meg dum da!!![8D]

Disse små og ofte sitatene fra hverdagen var virkelig noe man skulle hatt på film[;)]

Hahaha drit bra
Det er godt han gir beskjed[:D]

Må bare fortelle dette jeg..

Hin dagen  var min søster her og de sitter i sofaen og tuller seg og adrian spiser en pakke med rosiner,så sier tanten"åhh jeg er så sulten" Så tar hun foten hans og later som hun skal spise den. Da skynder han seg og rekke frem rosin pakken"her tante,rosin?" Hehe.

Hehe... Ikke alltid de tar spøken[:D]

Åh, man burde skrive ned alle sånne episoder! Er så lett å glemme de når det har gått en stund... Kommer på et par med Matilde, men vet det har vært mange fler

En dag jeg skulle ut og hadde sminket meg litt mer enn normalt så Matilde litt rart på meg da hun skulle gi hadetkos. Så sa hun: Mamma, du må vaske deg! Øyet ditt er skittent! [:D]

En annen gang hadde hun kastet opp i senga, og ropte på meg, så sa hun: Mamma, se! Jeg bæsja med munnen... [8D]

Back
Topp