barne rommet

malrodien

Gift med forumet
noen som har gjort seg noen plan om hvordan barnerommet skal se ut? hos meg skal ALLT være hvitt. senga, rommet og stolene. så skal sengetrekket, gardinene, og sånne små puter være i pastell blått og grønt [:D]

ORIGINAL: Lillemor82

vi har ikke stor nok leilighet til noe barnerom.. så jeg har ikke tenkt så langt... men.. jeg gleder meg til vi får kjøpt noe større.. og kan begynne å tenke på det!![:D][:D]

ditt soverom blir jo barnerom? vet det er litt teit å lage barnerom når han antagelig skal ligge å sove på samme rom som oss den første tiden.. men gleder meg bare sån

Har lyst på lysgrønt rom, og så ha møblene hvite.. [:D] Vi har ikke gjort noe med rommet enda, og han blir nok liggende hos oss i begynnelsen ja, så vi får se når vi klarer å komme oss rundt å male.. Burde vel gjort det før ungen kommer, så kan vi heller møblere det etterhvert.. [:D]

Vi har allerede malt taket og vinduskarmene på barneværelset. Har kjøpt tapet, men ikke begynt å tapetsere ennå. Her blir to vegger lys grønne og to vegger litt mørkere grønne, og så har vi kjøpt tapetbord med jungeldyr i masse fine sterke farger. Tenker at møbler og gardiner vil bli i hvitt, men vi får se... blir litt arv og sånt også så...  (Har veldig lyst å finne en gammel kommode på loppis som jeg kan male)

Skal selvsagt legge inn bilde når rommet er ferdig!

Vi håller på med barnerommet før fullt vi [:D]
Er så gøy..!
Sambon har malet veggene i lyst gult og lagt nytt parkett? gulv..
Blir så fint så [:)]
Putter nå in en garderobe langs ene veggen, sprinkelseng og stellekommoden,
og noen spotlights i taket...
Gleder meg til det er ferdig [:D]
Ska prøve å legge ut bilder når det er ferdig..!

Vi begynner å få det meste av utstyr i hus, men barnerom det har vi ikke enda[;)] Vi begynte å skulle dele inn et stort rom til de to rommene det var originalt her, men har liksom ikke kommet så langt enda. Lettere å utsette enn å jobbe med det[:)] Har hele tida sagt at vi har gooood tid, men herregud!!!!!!!.....det er jo bare litt over tre måneder igjen[:o] Men planene er klare: veggene skal være i lys toscana og gulvet skal males i en grei lys farge det og. Om det blir jente, så vil jeg pynte opp med sommerfugler og engler/feer hvis jeg finner. Blir det gutt, så har jeg ikke peiling [&:] Senga og stellebordet er hvitt, og så prøver jeg å få tak i en hvit kurv-kommode. Skal trekke kurvene i rett farge til gutt eller jente. Tror det blir bra [:)]

Back
Topp