Barne/barsel pleier østfold..

juuli

Elsker forumet
Vet at dette er en super populær utdannelse og at det er veldig vanskelig å få både praksisplass og jobb på barsel etterpå:( Men jeg har jo som så mange andre lyst til å jobbe som det:)
Noen her med erfaring/ som er eller har vært gjennom utdannelsen?
Er det i det heletatt noen vits?

min mamma jobber som det her i østfold. var ferdig for 3 år siden.. hun var vel egentlig bare heldig som fikk jobb som det grunnet organisasjonsforandringer. stort sett alle hun gikk sammen med er fortsatt i sine gamle jobber som helt andre ting dessverre. ellers var de sånn delvis fornøyd med opplegget såvidt jeg har forstått. de gav endel tilbakemeldinger på ting som ikke var bra, så regner med at dette er tatt opp til betraktning for de senere kullene. 

Det er aldri bortkastet å ta en utdannelse. Du kan jo være heldig når du er ferdig at du får drømmejobben Den som intet våger, intet vinner

I østfold er det vanskelig.. Tror det er ganske mye som skal til for å få jobb som det her nå fremover mtp hvor mange som utdanner seg..

Har en kollega som fikk betalt denne utdannelsen av sykehuset, og ho var ferdig for 1 år siden.. Og ho har enda ikke jobb.. Så det sier litt pr dags dato hvertfall..

Og jeg tror ikke det vil bli noe mer behov (heller mindre) når Kalnes åpner.. 

Flere?

Back
Topp