Barne/baby cd

Ane81

Gift med forumet
Er det noen som kan anbefale noen bra barne/babycd'er? Har tenkt å kjøpe noen til snuppa mi, men vet ikke hvilke som er bra. Fint om de passer til babyer, men kan godt være til litt større barn også[:)]

Blir glad for alle forslag! [;)][:D]

Kan ambefale cd til musikkbarnehage eller noe sånnt heter det. Vanlige barnesanger som synges av barn og av elisabeth og nissan fra julemorgen!! Mriiam elsker de cd-ene. Jeg takket ja til en telefonselger som ringte for å selge de. fikk med bøker også. men kan sikkert kjøpes over nettet også

ORIGINAL: miriamsmamma

Kan ambefale cd til musikkbarnehage eller noe sånnt heter det. Vanlige barnesanger som synges av barn og av elisabeth og nissan fra julemorgen!! Mriiam elsker de cd-ene. Jeg takket ja til en telefonselger som ringte for å selge de. fikk med bøker også. men kan sikkert kjøpes over nettet også

Takk for tips, det skal jeg undersøke[:D]

*dyttepå*[:)]

ORIGINAL: miriamsmamma

De hadde dem på Obs! en gang også... [:)]

Back
Topp