Barneønsket

Haha, kjenner til det. Om det er sjokolade i kjøleskapet, bør den fremdeles ligge der når jeg plutslig får lyst på, ellers blir det månelyst :p haha, ikke så ille, men :p
 
Haha, kjenner til det. Om det er sjokolade i kjøleskapet, bør den fremdeles ligge der når jeg plutslig får lyst på, ellers blir det månelyst :p haha, ikke så ille, men :p
Det er jo bare ekstremt tankeløst å oppføre seg slik i tider som dette! :p
 
Lyse lyse lyse-rosa på papiret i dag :rolleyes: kan jo egentlig bety hva som helst.. Stikker litt nederst i magen i blant. Men er så veldig redd for å bli skuffet!
 
Uff, nå er det skikkelig mye murring nedentil, og magen kjennes ut som den gjør rett før mensen bryter løs. Var litt mer spotting da jeg satte inn Lutinus nå i ettermiddag. Er ganske sikker på at tr holder på å bryte ut for fult når som helst.

Men ved tappetafsing er tappen hard og jeg tror lukket. Den er heller medium enn lav. Tror jeg skal våge meg på en test når jeg kommer hjem i dag.. Tror jeg.
 
Kom akkurat hjem, kjente jeg måtte tisse. Fikk skikkelig skjelven, og begynte seriøst å riste i hele kroppen:confused:. Så jeg tissa... Og droppa å teste :confused: har ikke spotta noe mere, og kan ikke huske at jeg noen gang har hatt sånn lys rosa/orange spotting. Pleier som regel å være brunt, og i litt større mengde.. Men seriøst! Er helt tullete at testetøsa har blitt såå pysete!
 
Kom akkurat hjem, kjente jeg måtte tisse. Fikk skikkelig skjelven, og begynte seriøst å riste i hele kroppen:confused:. Så jeg tissa... Og droppa å teste :confused: har ikke spotta noe mere, og kan ikke huske at jeg noen gang har hatt sånn lys rosa/orange spotting. Pleier som regel å være brunt, og i litt større mengde.. Men seriøst! Er helt tullete at testetøsa har blitt såå pysete!

Når er IKM egentlig?
Heier av hele meg her, og alt som ikke er vanlig for deg er jo et godt tegn vet du :D
 
OMG!! Du må jo teste da! :knegg:
Men hvis jeg venter, for eksempel til i morgen.. Så kan det hende at tr kommer først :p så slipper jeg å se negativ test. Og hvis jeg venter til Mandag så kan jeg være sikker på at testen viser fasit uansett! XD seriøst aldri vært så angstpreget før..
 
Men hvis jeg venter, for eksempel til i morgen.. Så kan det hende at tr kommer først :p så slipper jeg å se negativ test. Og hvis jeg venter til Mandag så kan jeg være sikker på at testen viser fasit uansett! XD seriøst aldri vært så angstpreget før..

Håper det blir en positiv overraskelse fremfor ei gammel tante :)
 
Har nå tatt aller siste dose Lutinus :) kjenner det skal bli ganske digg å slippe det griseriet! Er dessuten tom for truseinnlegg nå og må improvisere i morgen xD :p
 
Har nå tatt aller siste dose Lutinus :) kjenner det skal bli ganske digg å slippe det griseriet! Er dessuten tom for truseinnlegg nå og må improvisere i morgen xD :p
Men kan du ta siste når du ikke vet om du er gravid da?
 
Fikk beskjed på St.Olavs å ta Lutinus i 14 dager fra uttak, og testedag 14 dager etter innsett. De sa at jeg trengte ikke mer Lutinus etter 14 dager selv om jeg var blitt gravid..
St.Olav har den holdningen, ingen får progesteron mer enn 14 dager der..
 
Back
Topp