Barneønsket

Dagens hmm..
Dagens strek er sterkere enn i går, selv om gårsdagens prøve var mer konsentrert :rolleyes:
Så sånn er det... Men det er ikke 10 dager etter Ovitrelle før sent i kveld, så det kan være tilfeldighet.. Sant?

Så spennende!! :D
Den kan være ute av kroppen også, dette er svært forskjellig fra person til person.
Krysser armer og bein her :D
 
Så spennende!! :D
Den kan være ute av kroppen også, dette er svært forskjellig fra person til person.
Krysser armer og bein her :D
Min første tanke var "Ingen vits i å få forhåpninger her.. I'm cool". Så jeg har forsøkt... Men de sommerfuglene i magen viser ingen nåde xD
 
Min første tanke var "Ingen vits i å få forhåpninger her.. I'm cool". Så jeg har forsøkt... Men de sommerfuglene i magen viser ingen nåde xD

Du tester vel igjen i morgen da? :D
 
Venter spent på å høre hvordan det blir :)
Kom hjem nå og testet på ekstremt utvannet urin :p denne var tilnærmet blenda. En skygge som så vidt kunne skimtes med superwoman-blikket :p så jeg tolker den fra i morgest med en klype salt så lenge :)
 
Spent på morgendagens test jeg nå :D Spennende det her, håper d blir sterkere strek i mårra ❤
 
Jeg våkna av en sykt realistisk drøm om positiv test. Hjertet hamret og svetten silte. Tror det er skygger på alle testene mine jeg, og den drømmen min bety at jeg er helt ut å kjøre:confused:. Så jeg må forsøke å vente noen dager før jeg tester igjen... Forsøke altså :rolleyes:
 
Jeg våkna av en sykt realistisk drøm om positiv test. Hjertet hamret og svetten silte. Tror det er skygger på alle testene mine jeg, og den drømmen min bety at jeg er helt ut å kjøre:confused:. Så jeg må forsøke å vente noen dager før jeg tester igjen... Forsøke altså :rolleyes:

Så spennende! Er det synlige og fotogene skygger du har? Får vi se?
Heia heia :D
 
Så spennende! Er det synlige og fotogene skygger du har? Får vi se?
Heia heia :D
For meg som aldri har hatt en eneste skygge tidligere er de kjempetydelige. Men kamera er ikke helt enig. Så jeg er litt redd for at det enda er Ovitrelle som gir utslag, eller et parti med teite tester...
 
4e35d311739450589331b6bd55941e11

Fra topp:
1: 5dpo kveld (normal)
2: 6dpo morgen (normal)
3: 6dpo kveld (konsentrert)
4: 7dpo kveld (konsentrert)
5: 8dpo morgen (utvannet)
6: 8dpo kveld (utvannet)

Tok en tidlig i morgest også, 9dpo. Dette er den første som er 100% negativ selv etter den er tørka. Trodde nr. 4 var blenda, men det var antydning til en skygge da den tørket. Så alt før den i morgest har nok vært Ovitrelle :) så da er det fremover som gjelder.. Men håpet er nøytralt igjen. Tørr ikke håpe.
 
Last edited:
Så spennende dette er Nimmelim :)
Blir det ny test i dag?
 
Så spennende dette er Nimmelim :)
Blir det ny test i dag?
Der to altså.. Fristet meg til ny test ja! :p Skulle jo egentlig spare meg til Freddan ;) to tester på samme urin til og med. Begge to hvit som snø.. Jeg tror ikke det gikk denne gangen jeg.

Men i desperasjon på ett eller annet positivt tegn utførte jeg litt tappetafsing :rolleyes: veldig høy, hard inni, myk utenpå (aldri kjent før) og bakovervendt. Har som regel lutealfase på 11-12 dager (10dpo i dag), så burde vært noe lavere på denne tiden.. Men så kan det jo hende at Lutinus er på ferde igjen da. What do I know.. :confused:
 
Der to altså.. Fristet meg til ny test ja! :p Skulle jo egentlig spare meg til Freddan ;) to tester på samme urin til og med. Begge to hvit som snø.. Jeg tror ikke det gikk denne gangen jeg.

Men i desperasjon på ett eller annet positivt tegn utførte jeg litt tappetafsing :rolleyes: veldig høy, hard inni, myk utenpå (aldri kjent før) og bakovervendt. Har som regel lutealfase på 11-12 dager (10dpo i dag), så burde vært noe lavere på denne tiden.. Men så kan det jo hende at Lutinus er på ferde igjen da. What do I know.. :confused:

Om du bare er 10 DPO i dag er det for tidlig å si om det har gått eller ei. Man blir gjerne litt påvirket av folk her inne som tester positivt både 8 og 9 DPO, men det er langt fra normalen. For meg har jeg fått første tvilskygge 11 DPO og klar rosa, men fortsatt svak 12 DPO. Ikke gi opp håpet riktig enda :)
 
Om du bare er 10 DPO i dag er det for tidlig å si om det har gått eller ei. Man blir gjerne litt påvirket av folk her inne som tester positivt både 8 og 9 DPO, men det er langt fra normalen. For meg har jeg fått første tvilskygge 11 DPO og klar rosa, men fortsatt svak 12 DPO. Ikke gi opp håpet riktig enda :)
Ja, det er veldig sant. VET jo veldig godt at det enda er tidlig.. Men er så lett å glemme i denne karusellen :) tusen takk for at du minte meg på det.. Det hjalp litt på humøret faktisk :) <3
 
Jeg har ikke før forstått de med testeangst.. Nysgjerrigheten må jo bare råde?!

Men jeg forstår nå.. Dette er første gangen at det faktisk er en mulighet for en spire. Og jeg har fått testeangst nå.. Har bare ikke lyst til å teste! Orker ikke se en negativ test og bare gå og vente på TR. Vil heller bli overrasket av tr og være i gang med pausesyklus med en gang! Min normale ikm er i morgen, dersom det var en "vanlig" syklus. Med Lutinus har jeg satt ikm til Fredag. Og i følge sykehuset er testedato på søndag. Kan vi ikke bare hoppe over denne uka da? I det ene øyeblikket kjenner jeg et lite håp. Og i det andre føler jeg meg dypt deprimert. Blir skikkelig tullete :mad:
 
Jeg har ikke før forstått de med testeangst.. Nysgjerrigheten må jo bare råde?!

Men jeg forstår nå.. Dette er første gangen at det faktisk er en mulighet for en spire. Og jeg har fått testeangst nå.. Har bare ikke lyst til å teste! Orker ikke se en negativ test og bare gå og vente på TR. Vil heller bli overrasket av tr og være i gang med pausesyklus med en gang! Min normale ikm er i morgen, dersom det var en "vanlig" syklus. Med Lutinus har jeg satt ikm til Fredag. Og i følge sykehuset er testedato på søndag. Kan vi ikke bare hoppe over denne uka da? I det ene øyeblikket kjenner jeg et lite håp. Og i det andre føler jeg meg dypt deprimert. Blir skikkelig tullete :mad:
:Heartred:Heartred:Heartred
 
Er så sliten for tiden at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Synes mye synd på meg selv for tiden :p huff..

Sitter her med mensmurringer og er skikkelig fysen på sjokolade. Jeg spiser lite godteri for tiden, så gleda meg skikkelig til å spise av sjokoladeplata som lå igjen etter helgen. Men sambo har slukt alt! :mad: utilgivelig! Føler litt for å hive han på ræva ut! ...mulig jeg overreagerer, men serr... Kunne spart litt ass!:oops: Sitter tross alt og venter på tanta her. Jæ**a mannfolk :confused:
 
Back
Topp