Barneønsket

Bestilte akkurat helt spontant en time til ultralyd på Lørdag [emoji32][emoji3] Da er jeg 13+6 :) er så spent! Har vært litt bekymret for at ting er som de skal.. Men kvalme og fatigue sitter godt i enda, så.. Noe er det jo der.

Har hatt en del tanker rundt helsen til fosteret, da befruktningsraten vår var så dårlig.. Håper det er helt unødvendige bekymringer :) håper i hvertfall å få se en liten spreking inni der på Lørdag! :)
 
Bestilte akkurat helt spontant en time til ultralyd på Lørdag [emoji32][emoji3] Da er jeg 13+6 :) er så spent! Har vært litt bekymret for at ting er som de skal.. Men kvalme og fatigue sitter godt i enda, så.. Noe er det jo der.

Har hatt en del tanker rundt helsen til fosteret, da befruktningsraten vår var så dårlig.. Håper det er helt unødvendige bekymringer :) håper i hvertfall å få se en liten spreking inni der på Lørdag! :)
Når først sammensmelting har klart å funnet sted tenker jeg at oddsene for at noe er galt med egg/sædcelle er liten :) Sier jeg som har vært redd for akkurat det samme [emoji16] Men fornuften sier noe annet enn følelsene, og i graviditet tror jeg at jeg holder en knapp på fornuften for å klare seg best mulig psykisk gjennom det hele.
Så gøy med ekstra ul da! Siden det er privat får du vel sikkert en ekstra omvisning der inne [emoji16]
 
I dag kom det endelig brev i posten fra St Olavs :) Fått time til ordinær ultralyd 6. Mars. Det er jo ikke så alt for lenge til :D

Og i morgen har vi spandert på oss en privat UL :) det gleder jeg meg til. Jeg gleder meg, for jeg fant akkurat hjertelyden med en doppler jeg kjøpte i dag ^^ Den lå på over 160 bpm :)

Det begynner å bli virkelig at det er et lite, voksende mirakel inni magen min! :D
 
I dag kom det endelig brev i posten fra St Olavs :) Fått time til ordinær ultralyd 6. Mars. Det er jo ikke så alt for lenge til :D

Og i morgen har vi spandert på oss en privat UL :) det gleder jeg meg til. Jeg gleder meg, for jeg fant akkurat hjertelyden med en doppler jeg kjøpte i dag ^^ Den lå på over 160 bpm :)

Det begynner å bli virkelig at det er et lite, voksende mirakel inni magen min! :D
Så herlig, Nimmelim! [emoji1] Ønsker dere en fin opplevelse i morra. Jeg har oul en dag etter deg forresten. Og så skal vi tilbake til St.Olavs i uke 20. Er blitt skikkelig glad i det sykehuset! Syns alle jeg har møtt har vært så proffe og varme! Overlegen "vår" er fantastisk. Nerdete og morsom, med fosterhjerter som sin store "pasjon" [emoji16] Føler oss i trygge hender på St. Olavs. Heldiggris som skal føde der! :)
 
Så herlig! 6 mars er ikke lenge til nei :D Lykke til med ekstra ul i dag [emoji173]
 
8601610148b60b9d4c5c6db1767760a3.jpg


For en fantastisk opplevelse ^^ Der er den! Det lille mirakelet mitt! <3 Alt så fint og normalt ut. Til og med litt stor for "alderen" [emoji4] Jordmor var ganske sikker i sin sak på at det er en liten pjokk der inne. Det var en skikkelig overraskelse siden alle rundt meg har vært så sikker på jente :D
Og morkaka ligger foran så langt.. Ikke rart jeg måtte knote så veldig for å finne hjertelyden i går [emoji28]
 
Last edited:
Nydelig! :)
 
Fantastisk [emoji173] Gratulerer! Nydelig[emoji173]
 
Så herlig [emoji169][emoji169][emoji169]
 
Gratulerer så mye med en liten gutt på vei :)
 

Fantastisk [emoji173] Gratulerer! Nydelig[emoji173]

Så herlig [emoji169][emoji169][emoji169]

Så fin han er [emoji170] Gratulerer :D

Gratulerer så mye med en liten gutt på vei :)

Så nydelig Nimmelim [emoji173] [emoji173]
Tusen takk :D Jeg føler meg faktisk skikkelig stolt! Jeg har jo visst at jeg er gravid (selvfølgelig :p), men en liten del av meg har ikke helt turt å tro på det allikevel høres litt merkelig ut..
Men det er faktisk en liten krabat med både armer og ben som driver karate der inne [emoji3] gleder meg veldig til August!
 
Så herlig å se at alt går bar med både deg og den lille i magen :Heartred
 
Nå tror jeg formen endelig er på veg opp igjen :D kvalmen er ikke lengre så overveldende, og jeg kjenner at energien er på fremgang. Hvis dette er trenden så vil formen snart være levbar :D og det er deilig.

Magen har begynt å vokse da [emoji27] livmor ligger godt gjemt, men resten gir seg selv god plass [emoji28] kjente på at magen var litt i veien i dag.. Det er en ganske ny følelse [emoji85] håper det ikke bare er pga økt sukkerinntak nå som kvalmen har sluppet litt :D hehe
 
Back
Topp