Barneønsket

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Nimmelim, 9 Mar 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Frk1991 Gift med forumet Snøkrystallene2021❄️

Masse lykke til på ultralyd ❤

• Liker Liker x 1
  2. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Masse lykke til på TUL i morgen:) jeg skal også:) sykt nervøs her og! Håper vi får gode nyheter begge to:):)

• Liker Liker x 1
  3. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Masse lykke til på ul Nimmelim [emoji173]

• Liker Liker x 1
  4. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Lykke til på TUL i dag kjære Nimmelim :)

• Liker Liker x 1
  5. Nimmelim Glad i forumet

Det bittelille hjertet slo som et blinkende lite lys [emoji173] [emoji173]
    Og jeg ble til og med satt fram en dag? :eek: mulig jeg bare har regnet feil fra begynnelsen av :) og legen ble sååå fornøyd over at jeg er så kvalm. Bra noen har glede av det, tenkte jeg [emoji21] hehe..
    Se så fin en liten klump! :D

• Liker Liker x 5
    • Hjertelig Hjertelig x 2
  6. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Gratulerer så mye :)

• Liker Liker x 1
  7. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Gratulerer så mye[emoji173]

• Liker Liker x 1
  8. Frk1991 Gift med forumet Snøkrystallene2021❄️

Hurra ❤

• Liker Liker x 1
  9. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Så herlig[emoji173]

• Liker Liker x 1
  10. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Gratulerer med en sprell levende liten godklump! :))

• Liker Liker x 1
  11. Andunge Glad i forumet

Sååå fin klump :D Gratulerer.

• Liker Liker x 1
  12. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Gratulerer så mye Nimmelim [emoji173]

• Liker Liker x 1
  13. Vause Glad i forumet

Lykke til i morgen:)

• Liker Liker x 1
  14. Nimmelim Glad i forumet

Tusen takk alle :D alle symptomene føles plutselig ikke så alt for ille. For i dag så jeg hvorfor jeg har dem. Klarte ikke å holde igjen en tåre da det flikket der på skjermen :)

Men sambo sa nok en gang; "æ veit itj ka æ ska si æ.." da legen gratulerte [emoji23] det er blitt hans faste svar.. Hva med bare et enkelt; TAKK! OG SMIL?!
    ....mainnfolk [emoji21]

• Liker Liker x 4
  15. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Hvordan går det med deg?:)

• Liker Liker x 1
  16. Nimmelim Glad i forumet

Det går! Takk som spør :) er mye dårlig i formen for tiden. Hangler meg igjennom dagene. Kvalme, oppkast, bekkenlåsning, fatigue etc. Men det går framover :D er 10+0, og veldig glad for det. Tenk at jeg faktisk er gravid! [emoji173]️

Hvordan går det med deg? :)

17. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Samme her, mye dårlig form, ikke så veldig mye oppkast, men veldig kvalme og fatigue, hodepine osv... meeen, klager ikke for jeg har ønsket dette veldig lenge nå:) enig med deg i at det er en fantstisk ting:) jeg er sykmeldt, så håper å komme meg i form igjen snart så jeg får jobbet litt, kjedelig å gå hjemme:/ men helt nødvendig siden jeg ikke klarer å gjøre noenting:/

Blir spennende å følge deg:)

18. Nimmelim Glad i forumet

Jeg er også sykmeldt. 50% og hviledag mellom vaktene. Kjenner at det er en grei løsning. At det skal gå an å bli SÅ sliten! :eek: håper energien kommer tilbake til 2. trimester. Har jo egentlig så mye å gjøre :) Håper dette året går fort og blir fint for oss! :D

19. Håperpånr2<3 Glad i forumet

100% sykmeldt her. Kvalmen går ikke å kombinere med noe:/ Håper å komme meg tilbake snart:) Håper og 2. Trimester blir bedre:) Forrige gang var 2. Trimester veldig bra:) var i topp form:)
    Gleder meg sånn til alt året har å by på:)

• Liker Liker x 1
  20. Nimmelim Glad i forumet

12+0! [emoji16] hurra!
    Første time til jordmor på Tirsdag :) håper på å få høre hjertet da.. er så lenge siden TUL nå, at jeg er begynt å bekymre meg for om alt er som det skal. Det hadde liksom vært litt for godt til å være sant.

Men kvalmen sitter godt i enda..fra morgen til kveld. Har null energi. Kaver meg gjennom arbeidsdagen og er helt ødelagt et par dager etter, før det er på'n igjen.
    Har et håp om at kvalmen skal slippe og at energien skal nå litt lengre etter hvert som jeg beveger meg inn i 2. Trimester nå :)

• Liker Liker x 2

Del denne siden