Sandrapusen
Forelsket i forumet
Husker godt at jeg hadde en gul walkman, spilte klinkekuler, hoppa strikk, spilte pog (?) hadde bukser med skjørt sydd fast i Hva husker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha husker akkurat det samme, de stygge stygge stygge buksene med skjørt sydd på hadde i tilegg en diskett med spill når vi fikk første familie pcen, rocka yoshi Island på supermario morra mi sier når jeg var to år og hu har handlet for en familie på 6 "har nå vært å handla for 400kr!!!!!!" Det var kjempe mye mat dyrt jeg handler i all fall for 400 når vi bare handler inn max 2 middager for meg og kjæresten. kr verdien har forandra seg utrolig mye, men husker fortsatt at miss sixty og tobasko, buffalou var ting jeg ikke fikk av mamma fordi det var alt for dyrt elska pog!!!Husker godt at jeg hadde en gul walkman, spilte klinkekuler, hoppa strikk, spilte pog (?) hadde bukser med skjørt sydd fast i Hva husker dere?
Jeg samla på pog, goggos? Pokemon og digga bsb og spice girls hihi
Haha.. Husker også gul walkman tidene, stygge bukser med skjørt!? En mote jeg aldri håper kommer inn igjen husker også godt hvite tobasko bukser med svart string truse, og buffalou sko. Haha.. den første Nintendo'en vi hadde med pistol så vi skjøt fugler med, når jeg var 14 begynte alle å henge på mIRC! Flere som var der? Hehe..
Haha.. Huske at vi også holdt på med den fotballen, husker jeg hadde rekord på 45, var super stoltpog, pokemon, spice girls bilder, gogos, triksa med fotball, me sto heila frimenutte på skuel og triksa, og nårme kom hjem så va det de førsta me gjorde, hehe
mye det samme som degHusker godt at jeg hadde en gul walkman, spilte klinkekuler, hoppa strikk, spilte pog (?) hadde bukser med skjørt sydd fast i Hva husker dere?