Barndomsminner :)

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Husker godt at jeg hadde en gul walkman, spilte klinkekuler, hoppa strikk, spilte pog (?) hadde bukser med skjørt sydd fast i :P Hva husker dere?

At jeg var en freak på å rydde på rommet mitt, sparte på alt godteriet mitt, satt fast tunga mi på metall rør :P haha
samla på servitter, viskelær, klistremerker og blyanter
La meg kl 21 hver kveld til jeg begynte på videregående haha jeg var så rar :P

Jeg samla på pog, goggos? Pokemon og digga bsb og spice girls :D hihi

Husker godt at jeg hadde en gul walkman, spilte klinkekuler, hoppa strikk, spilte pog (?) hadde bukser med skjørt sydd fast i :P Hva husker dere?
Haha husker akkurat det samme, de stygge stygge stygge buksene med skjørt sydd på:p hadde i tilegg en diskett med spill når vi fikk første familie pcen, rocka yoshi Island på supermario :) morra mi sier når jeg var to år og hu har handlet for en familie på 6 "har nå vært å handla for 400kr!!!!!!" Det var kjempe mye mat:p dyrt:p jeg handler i all fall for 400 når vi bare handler inn max 2 middager for meg og kjæresten. :p kr verdien har forandra seg utrolig mye, men husker fortsatt at miss sixty og tobasko, buffalou var ting jeg ikke fikk av mamma fordi det var alt for dyrt:p elska pog!!!:)

Haha.. Husker også gul walkman tidene, stygge bukser med skjørt!? En mote jeg aldri håper kommer inn igjen :) husker også godt hvite tobasko bukser med svart string truse, og buffalou sko. Haha.. den første Nintendo'en vi hadde med pistol så vi skjøt fugler med, når jeg var 14 begynte alle å henge på mIRC! Flere som var der? Hehe..

Haha.. Husker også gul walkman tidene, stygge bukser med skjørt!? En mote jeg aldri håper kommer inn igjen :) husker også godt hvite tobasko bukser med svart string truse, og buffalou sko. Haha.. den første Nintendo'en vi hadde med pistol så vi skjøt fugler med, når jeg var 14 begynte alle å henge på mIRC! Flere som var der? Hehe..

Ja jeg var på mIRC. haha! asl? ;) hihihi!

Åååå, husker omtrent alt over! :P
Miss Sixty, Tobacco, Buffalo, korte topper, knappebukse (som oftest kjøpt i syden, fake), eeeelska Backstreet Boys og Aaron Carter. Nokia telefoner med diverse deksel! Etterhvert fliptelefon!
Hoppe strikk, pog, diskotek på bydelshuset hver onsdag! Og såklart mIRC, i begrenset periode fordi vi hadde Adsl.
Henge ute med venninner til langt på kveld om sommeren, se på tv var en sjelden ting! Big Brother med Rodney, Anette, Ramsey og Lars Joakim.
Samlet på visk og servietter! :)
Mange gode minner! :)

BV-app! :)

pog, pokemon, spice girls bilder, gogos, triksa med fotball, me sto heila frimenutte på skuel og triksa, og nårme kom hjem så va det de førsta me gjorde, hehe ;)

pog, pokemon, spice girls bilder, gogos, triksa med fotball, me sto heila frimenutte på skuel og triksa, og nårme kom hjem så va det de førsta me gjorde, hehe ;)
Haha.. Huske at vi også holdt på med den fotballen, husker jeg hadde rekord på 45, var super stolt ;)

Husker favorittklærne mine i førsteklassen. Gul tights med mikke mus, og matchende genser :) hehehe! sånt som 4 åringer går med i dag. eller 3 åringer kanskje ;)

haha <3 husker da knalle fine orange og grønne klær var populert!!!
og navle toppene <3 hahahahaa

Noen som husker de fine buksene som så ut som de var på vranga? Det hadde jeg.
Husker også jeg hadde New York - genser og Fishbone- genser. Hettegensre var så dødskult ei stund. Flere enn meg som hadde perle på tanna?

Back
Topp