Barnashus julekalender

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Noen som har fått slik julekalender tilbud fra barnashus? Det er jo første desember i morgen! Trodde vi fikk kalenderen dagen før..håper ikke de har sluttet med slikt! :eek: vi har ventet på tilbuder..

Noen som har fått slik julekalender tilbud fra barnashus? Det er jo første desember i morgen! Trodde vi fikk kalenderen dagen før..håper ikke de har sluttet med slikt! :eek: vi har ventet på tilbuder..

Regner nesten med det kommer i natt jeg... Sånn er ihverfall de fleste andre kalendere :p satser på å våkne opp til et godt tilbud i morgen :)

Jeg spurte barnas hus på facebook her om dagen om de skulle ha adventskalender i år også, fikk da til svar at det ikke ble noe i år :(

Spurte på barnas hus eg også, og i år blir det sporadisk tilbud innimellom, men ingen kalender :( ..

Ja har du den linken?? :)

Så kjipt at det ikke er fra barnas hus :( hadde gleda meg til den

Æsj..var dumt med barnashus da..vi har spart til å handle på kalenderen deres.:( jaja, mannen har kjøpt seng på babyshop, så han fikk Mail i dag om julekalender og 25% på bilstoler i dag så nå er bilstol i hus :) da mangler vi madrass til sengen, og så stellebord. Så har vi egentlig alt vi trenger :D så da satser vi på at de får dette på kalenderen også ;) klær skal mannen kjøpe en del av på salg i januar, jeg har kjøpt min del :) herlig å føle seg klar for å møte lillebror :)

Back
Topp