Barnashus har babykveld!

Lillehund

SMILE
Januarskatter 2015
Med mange gode tilbud til dere som ikke har anskaffet dere alt av utstyr enda :-)

Vedlegg

• 1413798593021.jpg
    1413798593021.jpg
    82,1 KB · Visninger: 79
  • 1413798604923.jpg
    1413798604923.jpg
    84,7 KB · Visninger: 76
Typisk at dette kommer nå når alt er kjøpt inn. :P Men mange gode tilbud for dem som trenger det da! :)

Har så dårlig erfaring med barnashus at jeg kommer ikke til å bruke penger der om ting så å si er gratis! Kan ikke heller babyshop eller noe ha en sånn kveld, da skulle jeg vurdert det :)

Har så dårlig erfaring med barnashus at jeg kommer ikke til å bruke penger der om ting så å si er gratis! Kan ikke heller babyshop eller noe ha en sånn kveld, da skulle jeg vurdert det :)

Kjenner ikke så mye til barebarn, men veldig fornøyd med det jeg har kjøpt der! Skal ikke se bort fra at babyshop og babykos kommer meg noe sånt :-)

Så mailen i stad :D Kan se ut som det blir en tur på oss :)

Fikk mail om det i dag jeg også :) skulle ønske det heller var i morgen, for jeg har ikke mulighet til å dra innom der på onsdag :(

Jeg skulle kjøpt tripp trapp stol :( men det var kun i butikk og ikke på nett så jeg.. Kjempe dumt, for er langt til nærmeste butikk for oss :)

Oi, så kjekt med de tilbuds-trådene her inne :p

Typisk nå som eg hadde bestemt meg for grå tripp trapp!!! Men penger spart er penger vi kan bruke på noe annet. Hehe!

Back
Topp