Barnashus Furuset?

Den ligger inne på furuset senter. Er ikke langt unna hverandre, men er ett stykke å gå.

Ligger inne på senteret ja, den er i grunn veldig liten.

Jepp, bare 3-4min unna. Ta til høyre i rundkjøringen (om du tar siste avkjøring ETTER IKea mot Oslo) og følg veien, da skal du komme til det grønne senteret som man alltid kjører forbi på E6. Barnas hus er inni der. Synes den er stor jeg :)

Det er bra, for da jeg var der ble jeg utrolig skuffet over butikken, den i Drammen var jo knallbra, så jeg synes også den butikken på Furuset var liten
Har aldri vært i den i Drammen, men jeg syns også den på furuset er litt liten. Og rotete. Håper det blir litt bedre når den blir dobbelt så stor, for det er jo en grei butikk å handle diverse i :)

Har aldri vært i den i Drammen, men jeg syns også den på furuset er litt liten. Og rotete. Håper det blir litt bedre når den blir dobbelt så stor, for det er jo en grei butikk å handle diverse i :)
Blir den dobbelt så stor så blir det nok sikkert bra. Ja jeg handet veldi gmye på den i Drammen, og sparte mye penger på yttertøy ig inneklær

Blir den dobbelt så stor så blir det nok sikkert bra. Ja jeg handet veldi gmye på den i Drammen, og sparte mye penger på yttertøy ig inneklær
Ja de slås sammen med butikklokale ved siden av, og jeg tror det er minst like stort. Har helsestasjon på furuset så jeg er innom ofte. Kan melde fra her når ting åpner :D

Back
Topp