Barnas venner og bekymringer

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
I nabolaget bor det endel barn. Men jeg blir bekymret når sønnen min er med en annen gutt på 5. Det er fordi faren tillater at de spiller skytespill uten at jeg vet hvilket. Og det var tilfeldig at jeg fant ut av dette. Det er ikke guttens feil, men jeg blir så frustrert. Og det blir fort til at jeg oppfordrer sønnen min til å være med andre barn istedet. Noen som har vært borti det samme? De er jo bare 5 år.

I nabolaget bor det endel barn. Men jeg blir bekymret når sønnen min er med en annen gutt på 5. Det er fordi faren tillater at de spiller skytespill uten at jeg vet hvilket. Og det var tilfeldig at jeg fant ut av dette. Det er ikke guttens feil, men jeg blir så frustrert. Og det blir fort til at jeg oppfordrer sønnen min til å være med andre barn istedet. Noen som har vært borti det samme? De er jo bare 5 år.
Kan du ikke bare spørre foreldrene til vennen da?

Ja, prøv å spørre dem litt åpent. Er enig i at det i så fall er litt tidlig å begynne med voldelige spill. Best å finne ut ved dialog :-)

Hei igjen, har kommentert dette med spill. Så kanskje foreldrene tenker seg litt om. Har ikke snakket sammen så mange ganger til nå.

Back
Topp