barnas uke på coop obs...

mammatil2jenter

Forumet er livet
de har sånn store bleiepakker med pampers.. billig...

noen som har vært å kjøpt..?
var på lørdag men da var de tomme..men tenkte meg inn en annen dag..

det er f.eks. pampers baby dry 132stk for 89 kr.. det er jo billig..
pampers active fit 102 stk for 119 kr.

*tenkte å bare gi dere beskjed*

tror det blir en tur der i morra[:)]

ORIGINAL: GasOline

Er det billigere enn Rema?

Lurer jeg på også. Den som koster 119 på coop nå, er det ikke den som koster 89 eller 98 på rema til vanlig?

Jeg betaler 85 for 58 bleier (Pampers Active Fit) på rema.. Så det er jo billigere på obs [;)]

Hvis man kjøper pakken med active fit på obs koster bleiene 1,16 kr per stykk, og hvis man kjøper den pakken de selger på rema koster de 1,46 kr[;)][;)]

Så er jo billigere på obs ja[:D]

ORIGINAL: GasOline

Er det billigere enn Rema?

sier det samme. der koster de 70-80 kr alltid ..
de kjøper nemlig jeg [:D]

er det up and go bleier også ? eller bare de vanlige

Er ikke akkurat så mye billigere enn å handle dem på rema 1000 da[8|]

MEN jeg fikk sånn boks til å ha våtservietter i der! DET HAR JEG SETT LENGE ETTER!!![:D]

På rema 1000 koster den esken 85 kr. Det er da 2 pakker oppi.
Den på obs er det 3 pakker i esken og koster nesten det samme(avhengig av hvilken str det er)

ORIGINAL: Renate_85

På rema 1000 koster den esken 85 kr. Det er da 2 pakker oppi.
Den på obs er det 3 pakker i esken og koster nesten det samme(avhengig av hvilken str det er)

119 for medlemmer og 129 for ikke medlemmer mener jeg det sto. Hvis vi sier at 2 pakker koster 85,-(ettersom de koster det på rema) Så koster siste pakka 35 eller 45 kr... og sååå... det blir ikke akkuratt mye billigere[:D] (85 koster esken på rema... delt på to pakker=42,50 pr pakke i esken) NÅ GÅR JEG JO SELSAGT UT FRA AT PAKKENE INNI ESKENE INNEHOLDER LIKE MANGE BLEIER PÅ OBS OG REMA[8D]  ....gjør de ikke det så er jeg heeelt på jordet[:D]

Mener det var 6 bleier mer pr eske enn det ville vært om du kunne kjøpt 3 bleiepakker fra en eske på rema[;)]

det er billigere å kjøpe enkelt pakker på obs da..
koster 36kr for en pakke med bleier om man er medlem[;)] 

er ikke stor fan av pampers

Back
Topp