Barnas særegenheter

paleface

Gift med forumet
Nor har en greie med at hver gang hun skal spise vil hun absolutt ha føttene på bordet. Hun kan sitte fint på Tripp-trappen, men med en gang maten serveres skal hun på død og liv slenge begge føttene opp. Aller helst skal sokkene av først. [8D] I bilen pleier hun alltid å kle av seg skoene, så hun har aldri sko på når hun leveres i barnehagen - de bærer jeg...

Dette er en av mange små særegenheter ved lillemor - har deres små noen sånne rare greier? [:)]

Hvor skal jeg begynne? hehe, nei da...
Ada har noen ja... Hver gang støvsugeren kommer på, eller kjøkkenvifta eller noen høye lyder, MÅ hun på liv og død rope høyere enn den lyden som er.. Utrolig flaut noen ganger, eks. på butikken, de jobbet med nå snekkergreier inne som bråkte, hamret, og nå maskiner som dura.. Hun hyyyyyla hele tiden, måtte bare handle fort og ut igjen vi.. Så mange som glana på oss da[:o]
huff... ellers så må hun ha hendene oppe i været når hun spiser[:D]

Hihi, søte Ada og Thea! [:D]

Jeg kom på en til; Nor elsker alt som lager lyd, særlig ting som piper. Og hver gang hun hører et pip eller et pling sier hun "bæpp" med lys stemme. Dette sier hun ofte på butikken (når de "bæpper" varene i kassa), når vi åpner bagasjelokket på bilen (har sånn elektrisk bagasjeromslokk) og hjemme når vi "bæpper" middag til henne (varmer i microen). [:)][:D]

Back
Topp